Strona 1 z 2
					
				GTM Mustang nowość
				: 16 lut 2012, 20:51
				autor: izoldka19
				Witam, czy ktoś posiada GTM mustanga? Wydaje się byc całkiem przyzwoity, zarówno cenowo jak i jakościowo, co sądzicie? Przymierzam się do jego zakupu, jestem wysoki parus
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 19 lut 2012, 21:57
				autor: siera71
				ten mustang ma ramę wykonaną z cienkich rurek i myślę, że przy balansowaniu jak gdzieś na nierównej powierzchni będziesz mocniej kładł przednie koła to rama się może krzywić, a zobacz sobie na gtm 1 on ma podobną konstrukcję i jeszcze dodatkowe rurki idące spod siedzenia do przednich kółek co sprawia, że rama jest solidniejsza. Zastanawiałeś się nad hamerem vario myślę, że jest o wiele lepszy bo ma ramę z grubszych rurek.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 20 lut 2012, 00:57
				autor: Gość
				siera71 pisze:ten mustang ma ramę wykonaną z cienkich rurek i myślę, że przy balansowaniu jak gdzieś na nierównej powierzchni będziesz mocniej kładł przednie koła to rama się może krzywić, a zobacz sobie na gtm 1 on ma podobną konstrukcję i jeszcze dodatkowe rurki idące spod siedzenia do przednich kółek co sprawia, że rama jest solidniejsza. Zastanawiałeś się nad hamerem vario myślę, że jest o wiele lepszy bo ma ramę z grubszych rurek.
Cytuję opis produktu ze strony producenta:
"Z DUŻĄ PRZYJEMNOŚCIĄ PRZEDSTAWIAMY PAŃSTWU NASZ NAJNOWSZY PRODUKT - WÓZEK AKTYWNY GTM MUSTANG.
ZASTOSOWANE TCHNOLOGIE ORAZ NAJWYŻSZY POZIOM DOPRACOWANIA NAWET NAJMNIEJSZYCH ELEMENTÓW W WÓZKU MUSTANG ZASPOKOJĄ NAWET NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH UŻYTKOWNIKÓW, A MATERIAŁY, TAKIE JAK WYSOKOWYTRZYMAŁE STOPY ALUMINIUM, WŁÓKNA WĘGLOWE ORAZ KOMPONENTY WYKONYWANE PRZY UŻYCIU  WYSOKIEJ KLASY MASZYN CNC DECYDUJĄ O NAJWYZSZEJ JAKOŚCI NASZYCH PRODUKTÓW. POTWIERDZAJĄ TO BADANIA ZMĘCZENIOWE: 2 MILINY CYKLI Z OBCIĄŻENIEM 120KG POWODUJE , IŻ NASZ PRODUKT 10-KROTNIE PRZEWYŻSZA OBECNE STANDARDY WYMAGANE NORMAMI EUROPEJSKIMI. WZSZYSTKIE ROZWIĄZANIA W NASZYCH PRODUKTACH SĄ TESTOWANE PRZEZ NASZ ZESPÓŁ OSÓB KORZYSTAJĄCYCH NA CO DZIEŃ  Z NASZYCH PRODUKTÓW. GTM MUSTANG- NAJLEPSZY KOMPROMIS POMIĘDZY JAKOŚCIĄ, WYTRZYMAŁOŚCIĄ A WAGĄ ULTRALEKKIEGO WÓZKA."
Kolego, cienkie rurki to ma Panthera którą też sam posiadam i nic się nie gnie nic nie wykrzywia. Wiesz jaką grubość ścianki ma rurka w Pantherze? Około 1mm. Także za przeproszeniem nie piernicz głupot, bo każdy wózek musi spełniać pewne normy, a jak producent pisze, ze je spełnia, to chyba je spełnia, no nie? Jeżeli jednak nie wierzysz w to co pisze producent, to zawsze możesz poprosić o zaprezentowanie takiego wózka i wtedy organoleptycznie przekonasz się czy faktycznie tak się gnie, czy też może nie.
Pozdrawiam. 

 
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 20 lut 2012, 10:35
				autor: siera71
				Dobra dobra zaprezentowanie wózka że sobie go dotkniesz czy usiądziesz niewiele ci daje, a po za tym to wszystko wychodzi po jakimś czasie użytkowania. A pantera ma podobną konstrukcję do gtm 1, też idą wzmocnienia spod siedzenia do przednich kół.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 08 mar 2012, 15:46
				autor: creas
				Ważna jest bardzo grubość ścianki rurki a nie średnica rury bo wyobraź sobie jakby zrobili z 50mm rury heh ramę a ścianka miałaby 1mm z aluminium t6 to w porownaniu z 3 mm ścianka w rurze 30 mm nie miałaby tamta 50mm szans jesli chodzi o wytrzymałość.Tak panthera ma cienką ściane rurek bo jest chromo-molibdenowa nie mierzyłem swojej dokładnei ale mysle ze okolo 1 mm za to gtm którego obecnie posiadam jest z aluminium stop albo 7020 t6 lyb jakis tam 6061 choc nie jestem pewien z którego mam nadzieje że to któryś z tych bo stopy wykorzystywane w lotnictwie i nie tylko . Z tego co wiem wózeg sagitta vermeirena jest wykoany z tego drugiego stopu a przynajmniej piszą tak na stronce swojej .Nie pamiętam już który przedstawiciel mi tłumaczył ale grubość ściany rurki jest cośokoło 2-3mm w gtm więc dlatego tam rama jest w mustangu bez sanek i konstrukcja otwarta , wielu producentów stosuje takei rozwiązania kuschall i quickie również akurat te woózki uważam za wyższa półkę. Póki co narazie mnie nie stać na nie ale może za rok kto wie .I z moich doświadczeń wynika iż 1mm może być za mało jeśli nawet jest to rura chromomolibdenowa po prostu nie wytyrzumuje pod ciężka pupa ponad 80 kg
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 19 kwie 2012, 08:35
				autor: welski80
				Czyli jak mam handbike gdzie rama to tylko pojedyńcza rurka, ale o grubośći ręki i ściankach 5-6mm to mam nadzieje że to ok?
jeśli nie to nie piszcie bo będę się bał jeżdzić ;d
zresztą 2 rok jeżdze.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 19 kwie 2012, 08:36
				autor: welski80
				ps. o grubości nadgarstka znaczy się ;
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 20 kwie 2012, 18:13
				autor: matylda
				Wy posrani normalnie jestescie.Jest gwarancja na 5 lat, to chyba wystarczy zeby rame przetestowac chocby zjedzajac ze schodow z 1-go pietra! Jak cos peknie, to wymienia.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 20 kwie 2012, 20:26
				autor: welski80
				taaaaa. jak pęknie rama zjeżdzając ze schodów to nie będzie  co zbierać ;d
lepiej być  pewniejszym i kupić mniej "cool" ramę ale wytrzymałą.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 05 wrz 2012, 13:25
				autor: milkozi
				
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 06 wrz 2012, 08:07
				autor: marcintetra
				Witam - podobno obliczony jest na 110 czy 120 kilogramów ale jeśli chodzi o trzeszczenie czy rozchybotanie to mimo wszystko dalej daje się to we znaki. Trzeszczy przy mocowaniu oparcia kiedy np. pracuje rama na nierównościach lub zjazdu z krawężnika czasem lekko strzela prawdopodobnie w miejscu bolca blokującego oparcie.Jedyne wyjscie to częste czyszczenie i kontrola wszelkich luzów. Mimo wszystko lubię ten wózek bo w porównaniu np. do gtm1 jest o klasę lepszy.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 06 wrz 2012, 21:29
				autor: greg0ry
				wózek taki se - wolałem GTM 1. mustang ma pewien błąd konstrukcyjny. ostatnio przestawiłem środek ciężkości o 2 cm do przodu w stosunku do tego co było ustawione fabrycznie i tu pojawił się problem. regulacja ciągów po wewnętrznej stronie koła zaczęła haczyć o system składania oparcia. po kontakcie z serwisem GTM dostałem informację żeby te blaszki albo obciąć albo zagiąć, bo nie przewidzieli że tak może się dziać. więc w moim przypadku aby przestawić balans, musiałem zrobić destrukcje kół. w GTM 1 nie było takich problemów.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 08 wrz 2012, 13:47
				autor: mikozi
				marcintetra pisze:Witam - podobno obliczony jest na 110 czy 120 kilogramów ale jeśli chodzi o trzeszczenie czy rozchybotanie to mimo wszystko dalej daje się to we znaki. Trzeszczy przy mocowaniu oparcia kiedy np. pracuje rama na nierównościach lub zjazdu z krawężnika czasem lekko strzela prawdopodobnie w miejscu bolca blokującego oparcie.Jedyne wyjscie to częste czyszczenie i kontrola wszelkich luzów. Mimo wszystko lubię ten wózek bo w porównaniu np. do gtm1 jest o klasę lepszy.
marcintetra  

  DZIEKI ZA ODPOWIEDŹ. A po jakim czasie użytkowania tego Mustanga pojawiły ci te trzeszczenie i rozchybotania-czy może już dawał takie oznaki od nowości, i ile go już masz  

 Gdybyś mógł to porozmawiał bym  z Tobą i innymi użytkownikami na  temat tego Mustanga  i zaczerpnąć opinii, ponieważ rozważam jego  zakup. Jag-byś mógł to daj znać na e-mila 
mireks9@op.pl    a najlepiej pogadalibyśmy na skypie mireks86
 
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 14 wrz 2012, 08:42
				autor: atomar
				Ja na trzeszczenie wózka zastosowałem wkładki od krzeseł (przyklejane) pod śruby regulacyjne oparcia.
			 
			
					
				Re: GTM Mustang nowość
				: 14 wrz 2012, 13:08
				autor: tosik1
				atomar pisze:Ja na trzeszczenie wózka zastosowałem wkładki od krzeseł (przyklejane) pod śruby regulacyjne oparcia.
Chodzi o takie filcowe??
i zdało egzamin?? Często je trzeba wymieniać?? bo nie sądzę że nie zużywają się