Woj pisze:
1.Czyli jednym słowem wychodzi na panterę (trzeci gracz czyli robi się sytuacja kaleb vs. gtm vs. apco). ...
2. ...Taka uwaga - jeśli się o czymś wspomina że jedna pani drugiej pani powiedziała że pantera jest teraz tańsza to albo jest się konsekwentnym i plot się nie rozsiewa albo się mówi do końca (jaki problem sprawdzić cenę ukonkurencji)....
3. ..Druga sprawa - widziałem działania "marketingowców" od panter w Spale i powiem tyle tekst w stylu taka szansa jest dziś i nie pojawi się jutro świadczy o słabości firmy a nie o randze i niepowtarzalności oferowanego produktu...
4. ...Pozdrawiam wszystkich PR-owców.
Jednak poczułem się "wywołany do tablicy" i uzupełnię swoją wypowiedź - na kanwie Twojej jesli pozwolisz
Ad. 1. Otóż "Ludzie są rózne i mają do tego prawo" . Pracuję w markowej firmie motoryzacyjnej i dla mnie jest oczywiste, że jedni klienci kupują Fiata czy Renault'a, a jeszcze inni Mercedesa. Z wózkami jest nieco inaczej, ale podobnie. Ważne żeby mieć wybór i uczciwe warunki oceny - do dokonania wyboru.
Troszkę przeinaczasz sytuację - otóż Panthera - jako firma wywodzi się z początków ruchu Aktywnej w Szwecji i w Polsce i jeśli ktoś mówi, że "robi się sytuacja" czyli - coś wchodzi - to raczej nie powinien w tym kontekście mówić o Pantherze
Ta firma stale "podnosi poprzeczkę", ma swoich klientów i zwolenników od lat i raczej trudno ich będzie przekonać do zmiany na inne rozwiązania. Było już takich prób sporo, ale zabrakło istotnych argumentów....
Ad. 2. Faktycznie podawanie cen na takich forach uważam za niesmaczne. O to trzeba pytać w samych firmach. Zresztą z prostego względu - każdy ma inną sytuację i może dostać inną cenę!! A rynki to rozmowy. Ponadto nie uważam by było w naszym interesie - użytkowników - zachęcanie firm do wojny cenowej. Bo to droga w maliny. Dla nas jest najistotniejsza szeroko rozumiana jakość. I to bez kompromisów. Bo ta jakość, to nasza mobilnośc, zdrowie i bezpieczeństwo - co też można przełożyć na pieniądze
Ad.3. No faktycznie, jeśli ktoś tak dokładnie powiedział cyt. " taka szansa nie pojawi się jutro" to popełnił, z punktu widzenia dobrej promocji pomyłkę. Ale, kto jest doskonały? Też słyszałem o tej promocji i wiem, że w tym konkretnym przypadku skierowana była do instruktorów AR - jako grupy, która przyczyniła się do rozwoju ruchu. Czy wiesz coś innego na ten temat ? Takie promocje powinny być mile widziane i są stosowane np. przez wszystkie szanujące się firmy w mojej branży. Nareszcie zaczyna być normalnie!!! To jest raczej objaw siły firmy i jej dobrego podejścia do aktywnych użytkowników. To też trzeba uznać za element wspierania i rozwoju segmentu rynku - nazwijmy go segmentem AR. I działa to na korzyść wszystkich jego uczestników - w tym WSZYSTKICH firm działających w segmencie!!!
Może to trochę nudne, ale wydało mi się ważne byśmy się dobrze rozumieli.
Popierajmy to co działa na korzyść użytkowników - firmy dadzą sobie radę
Ad. 4. Niestety obawiam się, że na tym forum nie ma prawdziwych PR'owców. Gdyby byli, dyskusja między firmami miałaby bardziej ucywilizowany charakter. Może to się jeszcze zmieni...
Pozdrawiam,[/i]