Auto: BMW E36 325IA 1991 rok
Silnik: M50B25, benzynowy, 6 cylindrow
Plusy:
- rozrzad jest na łancuszku czyli wytrzymuje 500.000 km bez wymiany
- jest go ciezko zajezdzic w odroznieniu od 4 cylindrowek
- 192 konie mechaniczne
- dzwiek (nie kazdemu na tym zalezy)
Minusy:
- falowanie obrotow (przerabialem to)
mozliwa awaria - sonda lambda do wymiany, silnik krokowy do wymiany lub czyszczenia, przeplywomierz do wymiany lub czyszczenia. koszt zakupu sondy u mnie wyniosl 85zl
- rozszczelnienie pompy wodnej (przerabialem) koszt nowej to 100zl wymiana drugie tyle
- spalanie: na trasie udalo sie zejsc do 7,5litra jadac 90-140 km/h
po miescie 12-13litrow jezdzac przepisowo, zima na miescie muskalem gaz a nie udalo mi sie zejsc ponizej 15 litrow
Skrzynia biegow: automatyczna 5 biegowa model A5S310Z lub jak kto woli 5HP18
wymiana oleju: serwis wogole nie zaleca wymiany
jednak uzytkownicy zalecaja wymiane co druga wymiane oleju w silniku
Minusy:
- jakos przez 3 lata uzytkowania nie zauwarzylem
Plusy:
- skrzynia malo usterkowa, dobrze zmienia biegi, bez szarpniec, kick-down dziala od razu po wdepnieciu do dechy.
Przestawiajac ja w tryb sportowy wyprzedzanie to sama przyjemnosc
Nadwozie: coupe
Plusy: ladny, lekko agresywny wyglad, drzwi bez ramek i nie wiem dlaczego ale podoba mi sie ksztalt progow
Minusy:
- rdzewiejace doly przednich blotnikow (u mnie nie zauwazylem bo po zakupie od razu ja konserwowalem)
- slabo wyciszone wnetrze
- slaby sprzet audio - pomimo iz mam najlepsze jakie bylo dostepne w tamtym czasie jest to totalne dno
Podwozie:
Opis:
mam zawieszenie M Technic ktore zaczyna mnie powoli denerwowac czuc kazda dziure a o koleinach nie wspomne opony 235/45/17
prostej drogi trzyma sie swietnie ale od czasu mandatu zaczalem wolniej jezdzic i na wiele to sie nie zda.
Hamulce sa dobre, tuleje do wymiany nie sa drogie.
To chyba tyle