Tetraplegik • Administrator aplikacji internetowych
Strona 1 z 1

Administrator aplikacji internetowych

: 22 lut 2012, 16:21
autor: BDiRZ2
Firma biuro Doradztwa i Rehabilitacji Zawodowej poszukuje dla swoich klientów (firm zewnętrznych) pracowników niepełnosprawnych na stanowisko: Administrator aplikacji internetowych.
Praca polega na administrowaniu systemami internetowymi, wspieraniu użytkowników mailowo, telefonicznie oraz raportowaniu aktywności użytkowników.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych,
-znajomość języka SQL szczególnie My SQL,
- znajomość HTML,
- podstawowa znajomość języka PHP,
- komunikatywność, umiejętność pracy zdalnej oraz pracy w zespole wirtualnym,
-umiejętność współpracy z osobami bez przygotowania technicznego,
-odpowiedzialność, doskonała umiejętność organizacji własnego czasu pracy,
-stały dostęp do Internetu

Oczekiwania:
-orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane schorzenie specjalne)

Oferujemy:
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie stale w trzymiesięcznym okresie próbnym,
- zadaniowy czas pracy.
- praca w formie telepracy

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV oraz skan orzeczenia o niepełnosprawności (lub podanie informacji o stopniu niepełnosprawności, rodzaju schorzenia i okresu ważności orzeczenia) - aplikacje niepełne nie będą brane pod uwagę.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez BDiRZ Sp. z o.o. Warszawie przy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.“

Aplikacje proszę kierować na adres rekrutacja@bdirz.pl
Tel. Kontaktowy 022- 321-38-30 lub 533-304-533