Tetraplegik • Praca dla ON - Referent Call Centre w centrum obsługi księgo
Strona 1 z 1

Praca dla ON - Referent Call Centre w centrum obsługi księgo

: 28 lis 2016, 23:14
autor: osnuty
Zakres zadań:

- obsługa klientów drogą telefoniczną i elektroniczną,
- udzielanie informacji w zakresie funkcjonowania Wspólnot Mieszkaniowych i rozliczeń mieszkańców,
- przekazywanie Klientom rzetelnej informacji na temat usług oferowanych przez Grupę City Service,
- budowanie pozytywnego wizerunku Firmy w kontaktach z klientami.

Od Kandydatów oczekujemy:

- umiejętności obsługi komputera,
- wykształcenia średniego,
- zaangażowania w budowanie pozytywnych relacji z klientami
- swobody w prowadzeniu rozmów i identyfikowaniu potrzeb klientów
- znajomości przepisów w zakresie działalności Wspólnot Mieszkaniowych ( uregulowania administracyjno – techniczne ) - mile widziane,
- doświadczenia w zakresie telefonicznej obsługi klienta – mile widziane,
- umiejętności sprzedażowe – mile widziane.

Praca na podstawie umowy o pracę, praca zdalna w całej Polsce.
Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt do Pani Moniki Kuźmy 516833570 oraz przesłanie cv drogą mailową na adres monika.kuzma@op.pl