@ W Polsce Reha-Pola-a też jest rozpoznawana i myślę że ma ok 70-80% rynku standardów i wózków specjalistycznych a w mojej opini jest synonimem niedopracowania..
To są bardzo intersujące informacje….. dla Permobila.
Czy masz jakieś badania na temat udziałów firm w tym rynku i rozpoznawalności marki?
Bo ja myślę, że Permobil właśnie teraz podpisał kontrakt z APCO, bo już jest jakiś kawałek systemu finansowania elektryków i ludzie inne „marki” (przez małe m) "poznali" i będą poszukiwać czegoś naprawdę dobrego. Rynek po prostu dojrzał
A teraz o akumulatorach
W całej Skandynawii króluje Permobil, bo tam jest wściekle zimno. Wyobraź sobie sprzęt, który jeździ ¾ czy 1/2 roku przy minus 30 – 40 stopniach – jakie akumulatory to wytrzymają (i jaki wózek)?
Na północy to albo Permobil albo nic. Polska to kraj północny, niestety – przynajmniej dla accu
@Ten wózek terenowy wygląda czadersko
Jeździłem na nim - jeździ też czadersko
@ale pozostałe wózki - sory ale na oko to nie powalają.
Sporo tytanu i węgla, kawał kompa w środku, super wykonanie i wachlarz akcesoriów jak się masz, no i ta funkcjonalność i trwałość.
@Co do indywidualności wózków (bo chyba oto ci chodziło pisząc te dziwne słowo) to właściwie każda wymieniona tu zachodnia firma pozwala idywidualnie dobrać osprzęt do potrzeb i preferencji więc to nie jest argument.
Otóż jest - tu nie chodzi tylko o dobór, ale o bardzo precyzyjne skonfigurowanie wózka i sterowania, zaprojektowanie, w razie potrzeb i budowę dodatkowych elementów wyposażenia (specjalny soft też) – firma ma bardzo rozbudowany dział - nazwijmy to indywidualizacji. Dostosowują - "przebudowują"v też auta do potrzeb „elektrycznych” kierowców – do Voyagera włącznie.
@Generelnie PERMOBIL w kwestii wózków elektryczny to kolejna nowa firma która chce zaistnieć na polskim rynku i nie ma się czym na razie zachwycać.
No właśnie, że jest. Kto raz „usiadł” na Permobila - o niczym innym nie chce słyszeć
Pzdr