czy wie ktos o regulacji oprzyrządowania RGH II ?

Czyli tetraplegik za kierownicą...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ttettrusek
papla
Posty: 122
Rejestracja: 13 lip 2006, 15:24

czy wie ktos o regulacji oprzyrządowania RGH II ?

Post autor: ttettrusek »

mam RGH II w Golfie III dieslu.

dziala prawie ok. ale czy mozna ulepszyc dzialanie to bo problemy sa z ruszaniem pod niewielka gorke.

szukam osoby obcykanej w tym!!!
"?cie?ka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawo?ci samolubnych i tyrani? z?ych ludzi...."
Gość

Post autor: Gość »

a zrob zdjecie tych ciegien i bardziej opisz problem bo nie za bardzo rozumiem z czym tu moze byc problem gaz i heja
Krzysiek
gawędziarz
Posty: 50
Rejestracja: 10 maja 2005, 09:50
Lokalizacja: Kiełpino k/Kartuz
Kontakt:

Post autor: Krzysiek »

tu nie ma żadnych problemów z regulacją
ustawia się długość popychacza do hamulca tak aby było 1-1,5 mm luzu, podobnie należy zrobić z popychaczem od gazu a reszta to kwestia wprawy
pod górką mając wciśnięty hamulec dodajemy troche gazu, jednocześnie zwalniając hamulec i heja.... :wink:
Krzysiek "Autopol-Serwis"
Awatar użytkownika
ttettrusek
papla
Posty: 122
Rejestracja: 13 lip 2006, 15:24

Post autor: ttettrusek »

to ze dam luz na popychaczu przy gazie to nic nie da.
efektem jest tylko zwiekszenie obrotow silnika a pozniej gwaltowne ruszenie (szarpniecie) poza tym jesli tak ustawie to wtedy przy zmianie biegu zaczyna sie "przeciaganie" spregla a jesli wyreguluje to 'przeciaganie' (regulacja przy silowniku) to wtedy za bardzo szarpie.
i jestem nadal w punkcie wyjscia.

a wszystko to w miom przypadku nie zalezy od umiejetnosci jazdy, nie chwalac sie umie dobrze jezdzic.

moze to wina samego auta???
1.9 TD . od poczatku jakis mul. tzn trza mu niezle w gary dac zeby mial moc a wtedy to normalne ze glosno chodzi co przeszkadza.
"?cie?ka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawo?ci samolubnych i tyrani? z?ych ludzi...."
Krzysiek
gawędziarz
Posty: 50
Rejestracja: 10 maja 2005, 09:50
Lokalizacja: Kiełpino k/Kartuz
Kontakt:

Post autor: Krzysiek »

regulacja przy silowniku

nie bardzo rozumiem
czy ten samochód ma zamontowane również sprzęgło automatyczne ? bo tam również występuje element określany jako siłownik...
jeśli tak to należy odpowiednio wyregulowac szybkość zasprzęglania, tu równiez mogę coś podpowiedzieć
jesli nie, to upieram się przy swoim, kwestia wprawy, podobnie jak przy naciskaniu pedału nogą, trzeba odpowiednio zsynchronizować puszczanie hamulca i dodawanie gazu
poza tym nie twierdzę, że nie jesteś dobrym kierowcą :wink:
tylko trzeba dopracowac ten element
Krzysiek "Autopol-Serwis"
go?

Post autor: go? »

Będę mieć do sprzedania RGH 2 miałem połananą prawą nogę więc zakupiłem ( z montażem zapłąciłem 2,5 tyś ) , użytkowałem 1,5 roku , jestem bardzo zadowolony.
Pozbierałem się juz z tego więc już nie potrzebuję jak ktoś jest zainteresowany zakupem , oraz prezentacja jak na tym jezdzić to zapraszam.
Manetka nowszej generacji przekręcana w bok więc nie na opcji żeby brakowało gazu i trzeba było rękę przekłądać .
Informację pod tel : 518041971.
ODPOWIEDZ