<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
panthera X
Moderator: Moderatorzy
Super
Nie chciałem dawać kolejnego swojego posta w rządku i czekałem aż ktoś sie dopisze
Premiera owszem, owszem, zainteresowanie ogromne, mamy już rzesze totalnie nakręconych klientów
Serio, coponiektórzy na widok wózka zaczęli popuszczać
Blokady oparcia nie ma - podobnie jak nie było w U2-Lighcie
Mało przydatna rzecz bogiem a prawdą, co zresztą sprawdziło sie w U2-L
Ceny jeszcze nie ma oficjalnej, ale najprawdopodobniej będa to okolica 16000-17000PLN w komplecie oczywiście
Waga całości z kołami - 4,2kg
Waga transportowa - 2,1kg
na wszystkie pytania o konstrukcje moge już odpowiadać
Nie chciałem dawać kolejnego swojego posta w rządku i czekałem aż ktoś sie dopisze
Premiera owszem, owszem, zainteresowanie ogromne, mamy już rzesze totalnie nakręconych klientów
Serio, coponiektórzy na widok wózka zaczęli popuszczać
Blokady oparcia nie ma - podobnie jak nie było w U2-Lighcie
Mało przydatna rzecz bogiem a prawdą, co zresztą sprawdziło sie w U2-L
Ceny jeszcze nie ma oficjalnej, ale najprawdopodobniej będa to okolica 16000-17000PLN w komplecie oczywiście
Waga całości z kołami - 4,2kg
Waga transportowa - 2,1kg
na wszystkie pytania o konstrukcje moge już odpowiadać
w brew pozorom cena wcale nie jest taka z kosmosu
wystarczy popatrzec na topowe modele kushalla na przykład
otto bock też chyba miał coś w tym przedziale cenowym ale nie jestem pewien.
bądźmy szczerzy - panthera X stanowi nową klasę sama w sobie.
a zainteresowanie - konkretne - przerosło moje przypuszczenia.
to pierwszy wózek z którym się spotkałem, który wywołuje globalnie reakcje:
'O k_wa - chce ten wózek'
wystarczy popatrzec na topowe modele kushalla na przykład
otto bock też chyba miał coś w tym przedziale cenowym ale nie jestem pewien.
bądźmy szczerzy - panthera X stanowi nową klasę sama w sobie.
a zainteresowanie - konkretne - przerosło moje przypuszczenia.
to pierwszy wózek z którym się spotkałem, który wywołuje globalnie reakcje:
'O k_wa - chce ten wózek'
Judash popatrz na to z innej strony, ten wózek nie będzie tylko w Polsce sprzedawany ale w całej europie i np. taki Niemiaszek jak sobie to przeliczy na euro to wyjdzie na to że wózek ok. 4tyś eu kosztuje, więc co to na takiego co ma 1500eu renty albo jak jest w dobrej ubezpieczalni to ten wózek za free dostanie, bo tam to każdy lepszy wózek tyle kosztuje a nawet i więcej. Może za 5lat ktoś będzie chciał sprzedać używkę to sobie kupimy Bo dopóki panthera nie wyprodukuje coś lepszego to ten wózek za bardzo z ceny nie zejdzie
-
- gaduła
- Posty: 356
- Rejestracja: 10 sty 2005, 15:52
- Lokalizacja: Planeta ziemia
Mi się podoba ta panthera X, w końcu inny design. Cena w porownaniu do innych nie naszych krajowych powiedziałabym, że normalna, a nawet niska patrząc na materiały w niej uzyte. Jednak dla nas koszt 16 tys to bardzo dużo.
Ostatnio na jednym z turniejow rozmawialam z osobami na wozkach z Francji i pytali ile on kosztowal. Kiedy przeliczylam na euro to dla nich drogo. Zebyscie widzieli na jakich wozkach świat gra to szok. Myslalam, ze na duzo lepszych, to u nas na MP ludzie maja lepsze i ladniejsze niz reszta. Szwecja cala wystepuje na Patherach, wiec podejrzewam, ze na Paraolimpiade w Londynie pewnie im zasponsoruja znowu tylko ze moze wlasnie te nowa X.
Takze nam sie wydaje, ze na swiecie nie wiadomo czym ujezdzaja, a przyyjezdzaja z gruchotami, poobijanymi itd. Na pewno czesc to robota tych w samolotach bo mi tez poobijali, ale zeby tak obic ja ma 80% ludzi to trzeba z 10 lat miec jeden wozek, a oni na pewno maja lepszy socjal niz my, wiec chyba tam z tymi dofinanoswaniami na wozki tak fajnie nie jest jak nam sie wydaje.
Ostatnio na jednym z turniejow rozmawialam z osobami na wozkach z Francji i pytali ile on kosztowal. Kiedy przeliczylam na euro to dla nich drogo. Zebyscie widzieli na jakich wozkach świat gra to szok. Myslalam, ze na duzo lepszych, to u nas na MP ludzie maja lepsze i ladniejsze niz reszta. Szwecja cala wystepuje na Patherach, wiec podejrzewam, ze na Paraolimpiade w Londynie pewnie im zasponsoruja znowu tylko ze moze wlasnie te nowa X.
Takze nam sie wydaje, ze na swiecie nie wiadomo czym ujezdzaja, a przyyjezdzaja z gruchotami, poobijanymi itd. Na pewno czesc to robota tych w samolotach bo mi tez poobijali, ale zeby tak obic ja ma 80% ludzi to trzeba z 10 lat miec jeden wozek, a oni na pewno maja lepszy socjal niz my, wiec chyba tam z tymi dofinanoswaniami na wozki tak fajnie nie jest jak nam sie wydaje.
Kaleb , Colours - Boing na ramie L-frame
W Niemczech będzie kosztował 5000EUR
Ja bym się bał lecieć z X-em samolotem - oczywiście można zaznaczyć przy pakowaniu ile kosztuje i ściągnąć linie lotnicze o nowy jak zrobią rysę
No cóż - to nie jest wózek dla każdego.
Jak na pewno zauważyliście, nowy design, nowe logo, odejście od starej nomenklatury nazw U... i S...
To jest po prostu wózek Xtremalny.
Jeszcze jedno - jak będziemy wreszcie mieli swój egzemplarz pokazowy, zapraszam na przejażdżkę.
Na prawdę różnica w porównaniu nawet z U2-Light jest znaczna.
Wiesz Judash jak to jest - dopóki nie porównasz, to nawet nie wiesz że różnica może być.
Ja bym się bał lecieć z X-em samolotem - oczywiście można zaznaczyć przy pakowaniu ile kosztuje i ściągnąć linie lotnicze o nowy jak zrobią rysę
No cóż - to nie jest wózek dla każdego.
Jak na pewno zauważyliście, nowy design, nowe logo, odejście od starej nomenklatury nazw U... i S...
To jest po prostu wózek Xtremalny.
Jeszcze jedno - jak będziemy wreszcie mieli swój egzemplarz pokazowy, zapraszam na przejażdżkę.
Na prawdę różnica w porównaniu nawet z U2-Light jest znaczna.
Wiesz Judash jak to jest - dopóki nie porównasz, to nawet nie wiesz że różnica może być.
-
- gaduła
- Posty: 356
- Rejestracja: 10 sty 2005, 15:52
- Lokalizacja: Planeta ziemia
DO samolotu jak mnie pakują to przy wejsciu samym biora wozek i jak przychodza to jak juz tym samolotowym wozkiem po mnie przyjada to albo w rekawiem, albo na plycie lotniska stoi. Jednak nie sadze, aby chcieli uzbezpieczac wozek skoro oddaje do niezabezpieczoneg. Przynajmniej tak mi sie wydaje.
Ciekawe czy w tym nowym X tez glupawke jedna zrobili ktora nie podoba mi sie w wersjach U, a miasnowicie, ze nie mozna miec ani wasow antywywrotnych i chyba z tego co pamietam raczek tez nie przewidzieli. Dla mnie to glupota. Ja rozumiem, ze ida na lekkosc, ale opcjonalnie powinna byc taka mozliwosc, a nie ze tak wlasciwie to mozesz sobie chcec boczki, lub nie. Chociaz jak dla mnie to durnota sprzedawac wozek bez boczkow, to tak jakby w salonach samochodowych niektore koncerny sprzedawaly bez drzwi samochod. Osobiscie moze wydaje mi sie to dziwne bo nie znam nikogo kto jezidzilby na aktywnym bez boczkow, a wy znacie i czy ktos wie, czy wlasnie te same ograniczenia w X zrobili co i w U2?
Przy okazji ile mniej on wazy od najlzejszego GTM-a jesli wykluczymy boczki i damy dobre kola? Czy to bedzie az tak znaczaca roznica??? Wydaje mi sie, ze nie ale moze sie myle.
Ciekawe czy w tym nowym X tez glupawke jedna zrobili ktora nie podoba mi sie w wersjach U, a miasnowicie, ze nie mozna miec ani wasow antywywrotnych i chyba z tego co pamietam raczek tez nie przewidzieli. Dla mnie to glupota. Ja rozumiem, ze ida na lekkosc, ale opcjonalnie powinna byc taka mozliwosc, a nie ze tak wlasciwie to mozesz sobie chcec boczki, lub nie. Chociaz jak dla mnie to durnota sprzedawac wozek bez boczkow, to tak jakby w salonach samochodowych niektore koncerny sprzedawaly bez drzwi samochod. Osobiscie moze wydaje mi sie to dziwne bo nie znam nikogo kto jezidzilby na aktywnym bez boczkow, a wy znacie i czy ktos wie, czy wlasnie te same ograniczenia w X zrobili co i w U2?
Przy okazji ile mniej on wazy od najlzejszego GTM-a jesli wykluczymy boczki i damy dobre kola? Czy to bedzie az tak znaczaca roznica??? Wydaje mi sie, ze nie ale moze sie myle.
Kaleb , Colours - Boing na ramie L-frame