<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Moderator: Moderatorzy
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
celebrity xl 140 smiga jak mocny mam ponad rok i zero awarji
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Przepraszam, że odgrzewam takiego kotleta, ale chciałem się pochwalić, że w końcu udało mi się otrzymać dofinansowanie i zdecydowałem się na Vite S12 - przed świętami powinienem mieć ją już w domu Jak zrobię nim kilka tras, to napewno co nieco o nim napiszę
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Kolego zrobiles blad mam go jest slaby i powolny owszem jest bardzo ladny ale panel kierowniczy ma maly zle sie kieruje mam rowniez wyzej wymieniony victoryvl140 to jest maszyna nieporownanie cena ta sama vita zbiera z miejsca jak maluch ten drugi jak odrzutowiec i duzo szybszy o sile niewspomne
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Dlaczego nie było takich rad gdy jeszcze sprzęt nie był wybrany?! wątek ma 2 lata - a negatywna opinia na temat tego sprzętu pojawiła się dopiero, jak już po ptakach Specjalnie pytałem tak wcześnie, żeby pozbierać informacje na temat różnych skuterów, a tu prawie nic sensownego przez tyle czasu... Mam mimo wszystko mam nadzieję, że jednak będę z niego zadowolony... Może dobrze, że nie mam porównania z innym skuterem o porównywalnych osiągach - mam porównanie tylko do wózka invacare Dragon, ale od niego chyba jednak będzie szybszy...Gość pisze:Kolego zrobiles blad mam go jest slaby i powolny owszem jest bardzo ladny ale panel kierowniczy ma maly zle sie kieruje mam rowniez wyzej wymieniony victoryvl140 to jest maszyna nieporownanie cena ta sama vita zbiera z miejsca jak maluch ten drugi jak odrzutowiec i duzo szybszy o sile niewspomne
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Jesli niejezdziles innym skuterem to bd ok bd zadowolony ja natomiast mam 2 i mnie szlak trafia jak czasem jade ta vitas12 hm no bo do wygladu niemam nic zajebisty opony szerokie jak w ferrari kolor fajny siedzenie wygodne oswietlenie tylko ta sila i szybkosc
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Trochę mnie uspokoiłeś Po twoim poprzednim poście, pomyślałem, że ten skuter, to jakaś totalna katastrofa - ale skoro jest tak jak piszesz to chyba nie będzie źle Weź pod uwagę to, że tamten skuter Victory do którego porównujesz Vitę, ma znacznie wyższą moc silników, i może stąd ta różnica w jego osiągach...
Dostałem info, że kasa z dofinansowania z PCPRu jest już wpłacona, więc pewnie już blisko do przyjazdu skutera do mnie
Dostałem info, że kasa z dofinansowania z PCPRu jest już wpłacona, więc pewnie już blisko do przyjazdu skutera do mnie
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Witam, jestem tu nowy, ale mogę coś na ten temat powiedzieć. U mnie w rodzinie jest osoba niepełnosprawna i posiada wózek elektryczny, jest to meyra 415 sp. Ma go od kilku lat i niema żadnych zastrzeżeni do niego, jakość wykonania jest dobra, zasięg w km również. Po kilku latach eksploatacji wózek sprawuje się dobrze,(bez awaryjnie). Ja osobiście jestem zaskoczony że po takim czasie akumulatory są tak żywotne i odległości które pokonuje nie nastręczają stresu że mogą się po prostu rozładować. Ile miał wyjazdów , tyle też powrotów, bez holowania .
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Jeśli chodzi o Vita S12 to raczej polecam Travelux Infineon lub Midion.
Infineon to nowsza rewizja Heartway'a S12, mocno poprawiona, wizualnie różnica jest kosmetyczna, parę centymetrów, ale Infineon jest po prostu lepszy a Polski dystrybutor zaprogramuje go tak jak chcesz. Może być powolny, standardowy lub wersja "rajdowa". Sa też wersje 3 i 4 kołowe.
Midion jest nieco mniejszy ale to jeszcze nowsza konstrukcja, bardzo fajnie wykonana i dynamiczna.
Tu masz ofertę i opisy:
http://k.stefanski.com.pl/wozki-inwalid ... lektryczne
Infineon to nowsza rewizja Heartway'a S12, mocno poprawiona, wizualnie różnica jest kosmetyczna, parę centymetrów, ale Infineon jest po prostu lepszy a Polski dystrybutor zaprogramuje go tak jak chcesz. Może być powolny, standardowy lub wersja "rajdowa". Sa też wersje 3 i 4 kołowe.
Midion jest nieco mniejszy ale to jeszcze nowsza konstrukcja, bardzo fajnie wykonana i dynamiczna.
Tu masz ofertę i opisy:
http://k.stefanski.com.pl/wozki-inwalid ... lektryczne
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
No to tylko pogratulować. Nie chcę pozbawiać Cię wyrazu zadowolenia z twarzy ale nie wiem czy już słyszałeś, że firma Meyra właśnie upada. Chyba już w Niemczech to ogłosili, nie wiem jak to będzie u nas, ale zwykle bywa tak, że jak są kłopoty w centrali to i u nas też. Pozostaje być dobrej myśli, ze ktoś przejmie po nich sprawy serwisu oraz części zamiennych.karol746 pisze:Witam, jestem tu nowy, ale mogę coś na ten temat powiedzieć. U mnie w rodzinie jest osoba niepełnosprawna i posiada wózek elektryczny, jest to meyra 415 sp. Ma go od kilku lat i niema żadnych zastrzeżeni do niego, jakość wykonania jest dobra, zasięg w km również. Po kilku latach eksploatacji wózek sprawuje się dobrze,(bez awaryjnie). Ja osobiście jestem zaskoczony że po takim czasie akumulatory są tak żywotne i odległości które pokonuje nie nastręczają stresu że mogą się po prostu rozładować. Ile miał wyjazdów , tyle też powrotów, bez holowania .
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
tez slyszalam o ich upadku. mieliscie kiedys stycznosc z taka sytuacja ze nadal macie produkt takiej firmy? jak sobie radzic z serwisem i ewentualnie z jakimis czesciami zamiennymi?
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Jestem pracownikiem MEYRY POLSKA prosze nie podawac informacji nie prawdziwych firma w polsce istnieje a zagranica nie splajtowala .Nie wiem skad te informacje Panstwo maja ale sa wyssane z palca
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
A ten post dla niedowiarków i "uczicwych i lojalnych pracowników Meyry"
Meyra złozyła wniosek o upadłośc już w marcu dlatego staram się zwrócic uwagę osób które będą zainteresowane kupnem wózków tej firmy obecnie w Europie jest to niepewny partner handlowy . Meyra Polska nie wystosowała żadnej wzmianki iż jej firma matka upada . Czyzby Niemcy chcieli znów wykiwać Polaków wciskając im pozostałości swoich magazynów ??
pod spodem tłumaczenie z googla jednego z linków podam kilka na wszelki wypadek jeśli ktoś umie po niemiecku to zrozumie
http://rollingplanet.net/2013/03/27/ins ... st-pleite/
http://www.nw-news.de/owl/regionale_wir ... nz_an.html
http://news.wer-zu-wem.de/meldung/22562.html
Niewypłacalność: wózek Producent Meyra jest bankrutem
OPUBLIKOWANY 27-TE MARZEC 2013 Z PLANETY ROLLING W UPADŁOŚCI MEYRA , NADRENIA PÓŁNOCNA-WESTFALIA , WÓZKI INWALIDZKIE , INŻYNIERIA I TECHNOLOGIA - 7 COMMENT (S)
Grupa jest w kryzysie od lat. Wpływa także samochody-equiment Petri + Lehr. Teraz, nowy początek zaplanowano.
Hurricane wózek z Meyra: Nie wygląda ponuro
Tak szybko może pójść. Dwa tygodnie temu Meyra ogłosił, że będą wspierać tzw partnera premii dwóch lat niemiecki dozwolone Sports Association (DRS). Niemiecki koszykarz wózek / wewnątrz grać Narodów z "Hurricane", sztandarowy produkt firmy. Jednocześnie, partner w dziedzinie technologii z niemieckich drużyn narodowych zabezpieczone opcję 31 Grudzień 2017. Czy to do tego czasu Meyra ale nadal jest niepewna.
Tradycyjna firma dla wózków inwalidzkich i sprzętu rehabilitacyjnego, założona w 1936 roku i znany na całym świecie jest sąd okręgowy Detmold (Nadrenia Północna-Westfalia) złożył wniosek o upadłość na własną rękę - w sam raz na następnej zaplanowanej płatności wynagrodzeń, teraz Federalna Agencja Pracy trwa trzy miesiące. W procesie w domu obecny zarząd pozostaje w biurze, a nawet może prowadzić negocjacje z partnerami biznesowymi i pracownikami, w celu uzyskania powietrza.
Petri również wpływ nauczania +
Praktyka i wymóg w taki ratunkowej jest to, że wierzyciele odstąpić dużą część swoich pieniędzy (do 70 proc.) Motto: Lepiej dostać pieniądze niż żaden. Tylko wtedy, gdy spółka grupy Meyra uda się przekonać swoich partnerów o trwałym perspektywie długoterminowej sukces nowy początek będzie to możliwe.
W upadłościowe dziewięć przedsiębiorstw wpływa, w tym nauczaniu Piotra + GmbH Dietzenbach, która specjalizuje się w konwersji samochodowych dla osób zmotoryzowanych. Jego pojawienie się na odwyk Targów Karlsruhe (od kwietnia 25 do 27) odwołał MEYRA. Jako firma kierunku ROLLING podkreślił Petri PLANET + nauczyciele nadal będzie emitować w Karlsruhe oraz w IRMA w Bremie.
Frank Meyer, partner zarządzający, ogłosił 1 Czerwca do początku firmę zbiórki. Istniejące i nowe miejsca pracy mają być wykonane. Firma zatrudnia 430 pracowników, z czego w przypadku pomyślnego restarcie jednak wiele strachu o swoje miejsca pracy sami.
Wysoce konkurencyjny rynek odwyku
Meyra siedziba w Kalldorf (Kalletal)
Przyczyną upadłości Meyer nazywa "niezrównoważone legacy", European spada poziom zwrotu dla funduszy rehabilitacji i brak spodziewanych wpływów. W rzeczywistości, firmy ubezpieczeniowe w Niemczech są dużo bardziej rygorystyczne w ostatnich latach, przed zatwierdzeniem pomocy.
Inwalidzkie Przykład: Podczas gdy niektóre z naszej redakcji pamiętać, że zostały one zatwierdzone 20 lat temu bez żadnych problemów, co dwa lata nowe krzesło, to jest teraz często nawet po pięciu latach: Ale można dostać używane z zapasów na ubezpieczenie zdrowotne.
Od jesieni jest odnowiony
Meyer jest przekonany do tworzenia wraz z likwidatorem Hans-Peter Burghardt (Herford) i we współpracy z dostawcami i klientami, warunki dla nowego początku w oświadczeniu prasowym. W zeszłym roku mieliśmy już zainicjowała program środków w celu przywrócenia produkcji, sprzedaży i administracji. Wielu długoletnich partnerów biznesowych na rynku rehabilitacyjnym, jednak nie zostały oficjalnie poinformowane, według badań przeprowadzonych przez The Rolling niewypłacalności planety.
A oni nie są tak optymistyczne, jako pierwszy przedstawiciel IG-Metall siedziby Detmold, Reinhard Seiler, który jest przekonany: "Widzę szansę w upadłości. Musimy postawić wszystko do stabilizacji funkcjonowania. "Dla Unii, sytuacja nie jest zaskoczeniem, zresztą przyznać, ale do roku problemów wykorzystania i krótki czas pracy.
Złote lata się skończyły
Najlepsze czasy Meyra doświadczyła w latach 1980 i 2000. W 1980 roku przeniósł się razem z jego szybko rozwijającej się firmie jego była lokalizacja Vlotho do Kalldorf gdzie zainwestował w nowym biurze i zakładzie produkcyjnym. Zjednoczenia w 1990 roku oznaczało dla Meyra, jak również inne dostawcą rehabilitacji najpierw znacząco zwiększając sprzedaż. 1993 kupił Meyra konkurentów Ortopedia. Teraz jest: ruch głowy w gospodarczym huragan ma.
(RP / PA, siedziba Foto: Wikipedia / Grugerio . Creative Commons . Attribution-Share Alike 3.0 Unported licencji)
Niewypłacalność Meyra
Może być także zainteresowany w
Niewypłacalny wózek producent Meyra Ortopedia: Pierwsze 149 pracowników to złapał
Odmowa Duderstadt: Otto Bock nie interesuje Meyra
Tak więc: Meyra Ortopedia potrzebuje partnera, aby przetrwać
REHAB Międzynarodowa 2013 otwiera
Meyra Upadłość: Teraz mówi CEO Frank Meyer
Protezy są zawsze takie nudne: Otto Bock kupuje jacht fińskiej stoczni
Pogoda na sportowych wózkach inwalidzkich: Hurricane przez 2017
Aktywne Centrum Rehab: pomysł na biznes jest prawdziwe
Otto Bock znacznie wzrasta sprzedaż
Drżeć do pracy: Jak mam chronieni przed zwolnieniem?
Meyra złozyła wniosek o upadłośc już w marcu dlatego staram się zwrócic uwagę osób które będą zainteresowane kupnem wózków tej firmy obecnie w Europie jest to niepewny partner handlowy . Meyra Polska nie wystosowała żadnej wzmianki iż jej firma matka upada . Czyzby Niemcy chcieli znów wykiwać Polaków wciskając im pozostałości swoich magazynów ??
pod spodem tłumaczenie z googla jednego z linków podam kilka na wszelki wypadek jeśli ktoś umie po niemiecku to zrozumie
http://rollingplanet.net/2013/03/27/ins ... st-pleite/
http://www.nw-news.de/owl/regionale_wir ... nz_an.html
http://news.wer-zu-wem.de/meldung/22562.html
Niewypłacalność: wózek Producent Meyra jest bankrutem
OPUBLIKOWANY 27-TE MARZEC 2013 Z PLANETY ROLLING W UPADŁOŚCI MEYRA , NADRENIA PÓŁNOCNA-WESTFALIA , WÓZKI INWALIDZKIE , INŻYNIERIA I TECHNOLOGIA - 7 COMMENT (S)
Grupa jest w kryzysie od lat. Wpływa także samochody-equiment Petri + Lehr. Teraz, nowy początek zaplanowano.
Hurricane wózek z Meyra: Nie wygląda ponuro
Tak szybko może pójść. Dwa tygodnie temu Meyra ogłosił, że będą wspierać tzw partnera premii dwóch lat niemiecki dozwolone Sports Association (DRS). Niemiecki koszykarz wózek / wewnątrz grać Narodów z "Hurricane", sztandarowy produkt firmy. Jednocześnie, partner w dziedzinie technologii z niemieckich drużyn narodowych zabezpieczone opcję 31 Grudzień 2017. Czy to do tego czasu Meyra ale nadal jest niepewna.
Tradycyjna firma dla wózków inwalidzkich i sprzętu rehabilitacyjnego, założona w 1936 roku i znany na całym świecie jest sąd okręgowy Detmold (Nadrenia Północna-Westfalia) złożył wniosek o upadłość na własną rękę - w sam raz na następnej zaplanowanej płatności wynagrodzeń, teraz Federalna Agencja Pracy trwa trzy miesiące. W procesie w domu obecny zarząd pozostaje w biurze, a nawet może prowadzić negocjacje z partnerami biznesowymi i pracownikami, w celu uzyskania powietrza.
Petri również wpływ nauczania +
Praktyka i wymóg w taki ratunkowej jest to, że wierzyciele odstąpić dużą część swoich pieniędzy (do 70 proc.) Motto: Lepiej dostać pieniądze niż żaden. Tylko wtedy, gdy spółka grupy Meyra uda się przekonać swoich partnerów o trwałym perspektywie długoterminowej sukces nowy początek będzie to możliwe.
W upadłościowe dziewięć przedsiębiorstw wpływa, w tym nauczaniu Piotra + GmbH Dietzenbach, która specjalizuje się w konwersji samochodowych dla osób zmotoryzowanych. Jego pojawienie się na odwyk Targów Karlsruhe (od kwietnia 25 do 27) odwołał MEYRA. Jako firma kierunku ROLLING podkreślił Petri PLANET + nauczyciele nadal będzie emitować w Karlsruhe oraz w IRMA w Bremie.
Frank Meyer, partner zarządzający, ogłosił 1 Czerwca do początku firmę zbiórki. Istniejące i nowe miejsca pracy mają być wykonane. Firma zatrudnia 430 pracowników, z czego w przypadku pomyślnego restarcie jednak wiele strachu o swoje miejsca pracy sami.
Wysoce konkurencyjny rynek odwyku
Meyra siedziba w Kalldorf (Kalletal)
Przyczyną upadłości Meyer nazywa "niezrównoważone legacy", European spada poziom zwrotu dla funduszy rehabilitacji i brak spodziewanych wpływów. W rzeczywistości, firmy ubezpieczeniowe w Niemczech są dużo bardziej rygorystyczne w ostatnich latach, przed zatwierdzeniem pomocy.
Inwalidzkie Przykład: Podczas gdy niektóre z naszej redakcji pamiętać, że zostały one zatwierdzone 20 lat temu bez żadnych problemów, co dwa lata nowe krzesło, to jest teraz często nawet po pięciu latach: Ale można dostać używane z zapasów na ubezpieczenie zdrowotne.
Od jesieni jest odnowiony
Meyer jest przekonany do tworzenia wraz z likwidatorem Hans-Peter Burghardt (Herford) i we współpracy z dostawcami i klientami, warunki dla nowego początku w oświadczeniu prasowym. W zeszłym roku mieliśmy już zainicjowała program środków w celu przywrócenia produkcji, sprzedaży i administracji. Wielu długoletnich partnerów biznesowych na rynku rehabilitacyjnym, jednak nie zostały oficjalnie poinformowane, według badań przeprowadzonych przez The Rolling niewypłacalności planety.
A oni nie są tak optymistyczne, jako pierwszy przedstawiciel IG-Metall siedziby Detmold, Reinhard Seiler, który jest przekonany: "Widzę szansę w upadłości. Musimy postawić wszystko do stabilizacji funkcjonowania. "Dla Unii, sytuacja nie jest zaskoczeniem, zresztą przyznać, ale do roku problemów wykorzystania i krótki czas pracy.
Złote lata się skończyły
Najlepsze czasy Meyra doświadczyła w latach 1980 i 2000. W 1980 roku przeniósł się razem z jego szybko rozwijającej się firmie jego była lokalizacja Vlotho do Kalldorf gdzie zainwestował w nowym biurze i zakładzie produkcyjnym. Zjednoczenia w 1990 roku oznaczało dla Meyra, jak również inne dostawcą rehabilitacji najpierw znacząco zwiększając sprzedaż. 1993 kupił Meyra konkurentów Ortopedia. Teraz jest: ruch głowy w gospodarczym huragan ma.
(RP / PA, siedziba Foto: Wikipedia / Grugerio . Creative Commons . Attribution-Share Alike 3.0 Unported licencji)
Niewypłacalność Meyra
Może być także zainteresowany w
Niewypłacalny wózek producent Meyra Ortopedia: Pierwsze 149 pracowników to złapał
Odmowa Duderstadt: Otto Bock nie interesuje Meyra
Tak więc: Meyra Ortopedia potrzebuje partnera, aby przetrwać
REHAB Międzynarodowa 2013 otwiera
Meyra Upadłość: Teraz mówi CEO Frank Meyer
Protezy są zawsze takie nudne: Otto Bock kupuje jacht fińskiej stoczni
Pogoda na sportowych wózkach inwalidzkich: Hurricane przez 2017
Aktywne Centrum Rehab: pomysł na biznes jest prawdziwe
Otto Bock znacznie wzrasta sprzedaż
Drżeć do pracy: Jak mam chronieni przed zwolnieniem?
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
nie wyglada to na naciagana informacje wiec Piotr o co tu chodzi?
Re: Skuter elektryczny szybki i bezawaryjny.
Witam ponownie!
Od lutego jestem właścicielem skutera VitA S12, więc mogę już co nieco powiedzieć na jego temat Generalnie ze skutera jestem zadowolony, jeździ się świetnie, wygląda rewelacyjnie (mocno zwraca uwagę ludzi:D). Ogromnym plusem jak dla mnie jest to, że wg. katalogu wyciąga max 13km/h - a w rzeczywistości spokojnie jeździ z prędkością 18km/h, a czasem nawet 20km/h Skuter u mnie nie ma łatwego życia, bo praktycznie cały czas jeździ na pełnych obrotach (no chyba, że kończy się energia, a mam jeszcze kawałek do domu ) Zasięg przy moim użytkowaniu (bez oszczędzania) to jakieś 40km, ale jestem pewien, że gdybym jeździł wolniej, to spokojnie byłbym w stanie przekroczyć katalogowe 50km
Choć były też pewne wpadki. Pierwszą rzeczą było to, że od samego początku gdy skuter został do mnie przywieziony, nie do końca sprawna była lewa przednia lampa - miała wypalone kilka diód led. Po jakimś czasie przestał działać prędkościomierz z licznikiem kilometrów - okazało się, że przetarł się przewód od czujnika prędkości - był źle zamontowany . Skuter mam z Aksonu i na naprawę czekałem 3 miesiące Na szczęście od tego czasu problemów nie ma
A tu parę fotek mojego "bolidu"
I szatański przebieg
Gdyby nie przetarta linka od czujnika prędkości, to miałbym już pewnie na liczniku z 300km... Ale to się nadrobi w przyszłym roku
W razie czego chętnie odpowiem na pytania
Pozdrawiam!
Od lutego jestem właścicielem skutera VitA S12, więc mogę już co nieco powiedzieć na jego temat Generalnie ze skutera jestem zadowolony, jeździ się świetnie, wygląda rewelacyjnie (mocno zwraca uwagę ludzi:D). Ogromnym plusem jak dla mnie jest to, że wg. katalogu wyciąga max 13km/h - a w rzeczywistości spokojnie jeździ z prędkością 18km/h, a czasem nawet 20km/h Skuter u mnie nie ma łatwego życia, bo praktycznie cały czas jeździ na pełnych obrotach (no chyba, że kończy się energia, a mam jeszcze kawałek do domu ) Zasięg przy moim użytkowaniu (bez oszczędzania) to jakieś 40km, ale jestem pewien, że gdybym jeździł wolniej, to spokojnie byłbym w stanie przekroczyć katalogowe 50km
Choć były też pewne wpadki. Pierwszą rzeczą było to, że od samego początku gdy skuter został do mnie przywieziony, nie do końca sprawna była lewa przednia lampa - miała wypalone kilka diód led. Po jakimś czasie przestał działać prędkościomierz z licznikiem kilometrów - okazało się, że przetarł się przewód od czujnika prędkości - był źle zamontowany . Skuter mam z Aksonu i na naprawę czekałem 3 miesiące Na szczęście od tego czasu problemów nie ma
A tu parę fotek mojego "bolidu"
I szatański przebieg
Gdyby nie przetarta linka od czujnika prędkości, to miałbym już pewnie na liczniku z 300km... Ale to się nadrobi w przyszłym roku
W razie czego chętnie odpowiem na pytania
Pozdrawiam!