<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
Info o wózkach
Moderator: Moderatorzy
Info o wózkach
Witam! Czytałem Wasze niektóre wypowiedzi na temat wózków i widze że jesteście bardziej zorientowani ode mnie dlatego mam do was prośbę abyscie podali jakieś linki do stron firm. Z góry dzięki.
oto kilka linków: http://www.kaleb.com.pl/ http://www.apco.com.pl/ http://www.akson.pl/gość pisze:Witam! Czytałem Wasze niektóre wypowiedzi na temat wózków i widze że jesteście bardziej zorientowani ode mnie dlatego mam do was prośbę abyscie podali jakieś linki do stron firm. Z góry dzięki.
Witam wszystkich miałem możliwość przyglądnąć się bliżej wózkowi GTM 1 i całkiem poważnie rozawżam jego kupno nadmienie tylko, że to polski wózek i bardzo udany
http://www.gtmmobil.com.pl/
czekam teraz na jego przetestowanie obecnie używam otto bocka napisze o nim więcej gdy na nim "polatam"
pozdrawiam equinox
http://www.gtmmobil.com.pl/
czekam teraz na jego przetestowanie obecnie używam otto bocka napisze o nim więcej gdy na nim "polatam"
pozdrawiam equinox
Witam
w międzyczasie firma GTM zaprojektowała i wdraża do seryjnej produkcji zupelnie nową lekką konstrukcję Polskiego wózka aktywnego, zanim podam link chciałbym tylko nadmienić, że konstrukcja podana w linku nie jest ostatecznym rozwiązaniem, seryjnie wózek będzie posiadał:
1. składane oparcie
2. regulowany belką balans
3. regulowany podnóżek
mam nadzieje, że jego cena dalej będzie na poziomie limitu NFZ + PCPR
http://www.gtmmobil.com.pl/hammer.htm
pozdrawiam equinox
w międzyczasie firma GTM zaprojektowała i wdraża do seryjnej produkcji zupelnie nową lekką konstrukcję Polskiego wózka aktywnego, zanim podam link chciałbym tylko nadmienić, że konstrukcja podana w linku nie jest ostatecznym rozwiązaniem, seryjnie wózek będzie posiadał:
1. składane oparcie
2. regulowany belką balans
3. regulowany podnóżek
mam nadzieje, że jego cena dalej będzie na poziomie limitu NFZ + PCPR
http://www.gtmmobil.com.pl/hammer.htm
pozdrawiam equinox
- marcin tetra
- gaduła
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 lut 2005, 11:28
- Lokalizacja: kaszuby
- Kontakt:
przeciez on ani troszeczke nie podobny do k4 ale za to podobny do BT
http://www.lashersport.com/products.html
http://www.lashersport.com/products.html
Ostatnio zmieniony 07 paź 2005, 19:20 przez marcin tetra, łącznie zmieniany 1 raz.
K4 od Invacare
BT od Lasher Sport
Hamer od GTM
Faktycznie, Marcin masz rację bliżej mu do BT niż K4 (zwłaszcza od strony "zadka"). Ale zasady konstrukcyjne podobne. Tylko dlaczego regulacja na osi?
Może to po prostu tańsze? Diabli wiedzą, bo wytrzymałościowo? Może patent jakiś na te rozwiązanie, może waga, może....
Musiałbym sprawdzić osobiście ki czort i ile ta bryczka jest warta i wtedy bym mógł coś powiedzieć co o tym myślę...
Pozdrówka!
...Doświadczenie to to co zdobywamy po fakcie, a czego potrzebujemy przed jego wyst?pieniem....
Co do podobieństwa do K4, to spójrzcie na to :
http://www.mobilex.pl/venus_idra.php
http://www.mobilex.pl/venus_idra.php
- marcin tetra
- gaduła
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 lut 2005, 11:28
- Lokalizacja: kaszuby
- Kontakt:
WITAM
CENA GTM HAMMER'A W TAKIEJ WERSJI JAKĄ WIDAć NA STRONIE - OPARCIE NA SZTYWNO BELKA NA SZTYWNO KO√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£A 14 SZPRYCHOWE WYNOSI 7 tys. zł. NATOMIAST WERSJA Z WęGLOWYMI SZPRYCHAMI MOŻE WYNIESć OKO√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£O 8.5 tys.zł -JEST TO WERSJA W√¢ÀÜ≈°√É‚Ä∞√¢‚Ǩ≈°√É‚Äû√ɬ∫ZKA ZROBIONA MOCNO INDYWIDALNIE.
WERSJA GTM HAMMER'A Z PE√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£NĄ REGULACJĄ W STADARDZIE TO 4.5 tys.zł.
A Z KO√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£AMI WęGLOWYMI 6.1 tys. zł.
CENA GTM HAMMER'A W TAKIEJ WERSJI JAKĄ WIDAć NA STRONIE - OPARCIE NA SZTYWNO BELKA NA SZTYWNO KO√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£A 14 SZPRYCHOWE WYNOSI 7 tys. zł. NATOMIAST WERSJA Z WęGLOWYMI SZPRYCHAMI MOŻE WYNIESć OKO√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£O 8.5 tys.zł -JEST TO WERSJA W√¢ÀÜ≈°√É‚Ä∞√¢‚Ǩ≈°√É‚Äû√ɬ∫ZKA ZROBIONA MOCNO INDYWIDALNIE.
WERSJA GTM HAMMER'A Z PE√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£NĄ REGULACJĄ W STADARDZIE TO 4.5 tys.zł.
A Z KO√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√Ǭ£AMI WęGLOWYMI 6.1 tys. zł.
"Serce rozwa?ne szuka m?dro?ci, usta niem?drych syc? si? g?upot?."
- marcin tetra
- gaduła
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 lut 2005, 11:28
- Lokalizacja: kaszuby
- Kontakt:
Jest to raczej wózek sportowy zespawany na stałe. Dlatego waży mało. Ile będzie ważył kiedy dołożą składanie oparcia, regulację środka ciężkości, hamulce, boczki, rączki?
Podawanie wagi wózka bez tych elementów jest lepem dla naiwnych.
niech jakiś średni tetrus spróbuje poużywać tak przygotowanego wózka na codzień.
Idąc dalej za rozumowaniem że nic więcej nie wymyślimy to dlaczego nie skopiowac K4 i obniżyć jego wagę chociaż 1/3. To byłby hit. No i żeby kosztował 4000zł.
To by dopiero było.....
Podawanie wagi wózka bez tych elementów jest lepem dla naiwnych.
niech jakiś średni tetrus spróbuje poużywać tak przygotowanego wózka na codzień.
Idąc dalej za rozumowaniem że nic więcej nie wymyślimy to dlaczego nie skopiowac K4 i obniżyć jego wagę chociaż 1/3. To byłby hit. No i żeby kosztował 4000zł.
To by dopiero było.....
Ci to zawsze mieli rozmach http://www.colourswheelchair.com/produc ... _fatso.htm
a na drugim linku BOING podobno z tym resorowaniem waży 3,5 kg niezłe wózki ma quick miałem kiedyś quicka starego ale do dzis miło go wspominam http://www.colourswheelchair.com/produc ... _boing.htm
pozdrawiam equinox
a na drugim linku BOING podobno z tym resorowaniem waży 3,5 kg niezłe wózki ma quick miałem kiedyś quicka starego ale do dzis miło go wspominam http://www.colourswheelchair.com/produc ... _boing.htm
pozdrawiam equinox
w życiu piękne są tylko chwile.......