<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
Wózek z dopalaczem...
Moderator: Moderatorzy
Hmm...
Z tego co ja pamiętam to koła się zdejmowały - chyba były na szybkozłączkach.
Co do cambera to nie jestem pewny jaki tam był i czy był, ale myśle że te standartowe 3 stopnie chyba miał.
Ale głowy sobie za to nie dam obciąć...
Z tego co ja pamiętam to koła się zdejmowały - chyba były na szybkozłączkach.
Co do cambera to nie jestem pewny jaki tam był i czy był, ale myśle że te standartowe 3 stopnie chyba miał.
Ale głowy sobie za to nie dam obciąć...
...Doświadczenie to to co zdobywamy po fakcie, a czego potrzebujemy przed jego wyst?pieniem....
No że na szybkozłączach to wiem na pewno. Tylko ten camber mnie zastanawia, bo coś mi się o uszy obiło, że właśnie ma być zerowy, a przy zerowym to po zmianie kół na normalne jeździłoby się dość ch...owo, niestety. Napisałem maila z pytaniem o tę sprawę do FrankMobility, producenta e-motion, ale na razie mi nie odpowiedzieli. Dlatego pytam tutaj, może ktoś akurat wie?
gosc_z_usa
Jak sie przyjrzalam blizej tej tabelce to zaczelo mi sie wydawac ze moze ten 0 camber dotyczy tylko niektorych wozkow. Chyba rzeczywiscie najlepiej zadzwonic albo napisac do firmy bo te kola sa drogie jak pies
Dostałem *wyczerpującą* odpowiedź z FrankMobility, brzmiącą w całości:
"yes our bracket is set a zero degrees of camber"
Ktoś wie, czym jest ten tajemniczy "bracket"?
Bo mnie się zdawało, że camber zależy od ustawienia belki w wózku, a nie od sposobu mocowania kół, zwłaszcza że te koła mają podobno uniwersalne szybkozłącza. Dlatego w liście pytałem o *możliwość* innego niż zerowy cambera w wózku, tymczasem dowiedziałem się że camber mają ich koła... Nie kumam. Może ktoś wie, o co tu chodzi?
"yes our bracket is set a zero degrees of camber"
Ktoś wie, czym jest ten tajemniczy "bracket"?
Bo mnie się zdawało, że camber zależy od ustawienia belki w wózku, a nie od sposobu mocowania kół, zwłaszcza że te koła mają podobno uniwersalne szybkozłącza. Dlatego w liście pytałem o *możliwość* innego niż zerowy cambera w wózku, tymczasem dowiedziałem się że camber mają ich koła... Nie kumam. Może ktoś wie, o co tu chodzi?
Dzięki Ola. Ja wiem co to znaczy "bracket" po angielsku. Tylko nie mam pojęcia, co to za część wózka (czy raczej koła, jakby wynikało z kontekstu)? I co ona ma do ustawienia camber? Pisząc do FrankMobility, miałem nadzieję na odpowiedź w rodzaju: "tak, ten napęd dobrze zniesie camber do 3 stopni" albo "nie, ustawienie tego napędu w wózku z camberem spowoduje nieprawidłowe działanie". Tymczasem piszą, że ich "bracket" jest ustawiony na zero stopni. Ja się nie znam aż tak dobrze na szczegółach konstrukcyjnych, ale pierwsze słyszę, żeby camber zależał od jakichś ustawień w kole (a podobno ten napęd ma standardowe mocowania pasujące do większości wózków), a nie w mocowaniu belki głównej (osi) ramy wózka. Dlatego pytałem tutaj, licząc że może ktoś tego używa, albo miał przynajmniej z tym do czynienia i napisze, jak to wygląda...Gość-Ola pisze:Pewnie już nieaktualne, ale może przyda się kiedyś innym
bracket - podpórka
Zaczynam chwytać chyba:) Chociaż, jak rozumiem, ten bracket jest ustawiony na 0√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√¢ÀÜ≈æ, to nadal to nie wyjaśnia, czy można go założyć do wózka, który ma belkę główną z camber np. 3√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√¢ÀÜ≈æ (np. Hammer GTM-a).
Tak czy siak, powoli przechodzi mi ochota na napęd e.motion, bo znalazłem coś ciekawszego, czyli e-support Otto Bocka, który GTM montuje do Hammera Vario - jest tańszy od e.motion, lżejszy o kilka kg (na USA Techguide użytkownicy e.motion narzekają głównie na wagę), ma o kilka km większy zasięg na jednym ładowanu, a producent (Otto Bock) zapewnia o możliwości ustawienia camber do 3√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√¢ÀÜ≈æ. No i wygląd Hammera Support jest szpanerski;)
Tak czy siak, powoli przechodzi mi ochota na napęd e.motion, bo znalazłem coś ciekawszego, czyli e-support Otto Bocka, który GTM montuje do Hammera Vario - jest tańszy od e.motion, lżejszy o kilka kg (na USA Techguide użytkownicy e.motion narzekają głównie na wagę), ma o kilka km większy zasięg na jednym ładowanu, a producent (Otto Bock) zapewnia o możliwości ustawienia camber do 3√¢ÀÜ≈°√ɂİ√Ǭ¨√¢ÀÜ≈æ. No i wygląd Hammera Support jest szpanerski;)
Dziwny post... Rozumiem, że powinienem zatrzymać tylko dla siebie fakt, że znalazłem coś alternatywnego wobec e.motion? I to prawdopodobnie coś lepszego, jak wynika z mojego wyliczenia, i tańszego. A konkretnie, to nie podoba Ci się, że to robi Otto Bock, czy że GTM to montuje do swojego wózka, czy z jakiegoś innego powodu jeszcze? Bo rozumiem, że jak temat dotyczył Panthery i e.motion to nie był commercial, a jak się znalazło coś innego, to się nagle zrobił commercial? Użyj mózgu, to nie boli - jakbym chciał zareklamować e-support, to nie zadawałbym sobie trudu, żeby zgłębiać temat e.motion. Na marginesie - jak chcesz błysnąć erudycją, to się lepiej przygotuj na następny raz: pisze się "commercial", a nie "comercial".Anonymous pisze:Jasne, od pierwszego postu czułem, że to "comercial"
Dziękuję wszystkim niemającym spiskowej paranoi za odpowiedzi w temacie.