<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
Cieńkie opony
Moderator: Moderatorzy
Do tego prawda jest taka ze przez telefon Ci ich nie pokażą. Ja osobiscie w końcu postanowiłem że w firmie np będą zdjęcia dostosowania samochodu dla osób niepełnosprawnych bo co róż musiałem załączać fotki do maili a tak podaję link i sprawa jasna a jak ktoś wejdzie na stronkę firmową to sam znjdzie. Połowa mniej pytań a jak są to już konkretne bo klient już "w temacie" i inaczej przebiega rozmowa.
A co do allegro to ja nie mówię że mają mieć wszystko ale wystarczy jakaś rzecz choćby jeden model wózka i info na dole że "więcej informacji na naszej stronie" Wtedy nic nie zapłacą bo o ile allegro za każdą aukcję kasuje (choć przy kasie rzędu kilkuset zł. czy kilku tysiecy to pikuś dla porównania za auto trzeba płacić 15zł za 2 tyg.) to jeśli mają stronę to i tak płacą za jej utrzymanie i czy będzie 10 zdjęć czy 50 to płacą tyle samo.
Ja nie każę nikomu zakładać sklepu internetowego itp. choć takie rzeczy na zachodzie to normalka, klient klika oponki do koszyka i już po 2 tyg albo szybciej ma w domku. Bez użycia telefonu i wychodzenia z domu.
Ale zeby choć szło obejrzeć. I jak pisałem to nie jest tylko Apco ale inne firmy też. Choć są firmy co mają lepiej to dopracowane jak choćby Akson.
A co do allegro to ja nie mówię że mają mieć wszystko ale wystarczy jakaś rzecz choćby jeden model wózka i info na dole że "więcej informacji na naszej stronie" Wtedy nic nie zapłacą bo o ile allegro za każdą aukcję kasuje (choć przy kasie rzędu kilkuset zł. czy kilku tysiecy to pikuś dla porównania za auto trzeba płacić 15zł za 2 tyg.) to jeśli mają stronę to i tak płacą za jej utrzymanie i czy będzie 10 zdjęć czy 50 to płacą tyle samo.
Ja nie każę nikomu zakładać sklepu internetowego itp. choć takie rzeczy na zachodzie to normalka, klient klika oponki do koszyka i już po 2 tyg albo szybciej ma w domku. Bez użycia telefonu i wychodzenia z domu.
Ale zeby choć szło obejrzeć. I jak pisałem to nie jest tylko Apco ale inne firmy też. Choć są firmy co mają lepiej to dopracowane jak choćby Akson.
Zapraszam na portal tylko dla osób na wózkach założony i prowadzony przeze mnie http://www.wozkowicze.pl
No i chłop swoje a baba swojeMantis pisze:... I jak pisałem to nie jest tylko Apco ale inne firmy też...
Mam propozycję - zgłoś się do APCO i zrób im to tak jak Ty uważasz i umów się na prowizję od efektów chandlowych - zaryzykujesz? To by było konstruktywne. Na razie to jest tylko krytykanctwo i to oderwane od realiów działania tej firmy. APCO zwyczajnie inaczej dociera do klientów - ale to się może zmieni.
-
- papla
- Posty: 154
- Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00
No pewnie, juz bierzemy opiekunow, respiratory i jedziemy na targi....zeby zobaczyc co oferuje m.in Apco jakby nie mozna obejrzec tego na ich stronie.Oczywiscie najpierw niech Pani B. cos w tym kierunku.Swoja droga to jak zalatwili wozek Switajowi ktorego do dzis nie ma, dyskwalifikuje ich w moich oczach.
Istniej prostszy sposób Jeśli jesteś użytkownikem wózka elektrycznego i respiratora to z pewnością APCO do Ciebie dotrze Wystarczy, że napiszesz maila w tej sprawie(lub ktoś - opiekun). A jeśli chodzi o wózek Janusza, to jest dość rozbudowana INDYWIDUALNA konfiguracja i w takich przypadkach, o ile wiem, producent - Permobil zawsze zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu. I tu opóźnienie nie jest po stronie APCO. Wózek zszedł już z produkcji i jest customizowany we wzorcowni Permobila. Wszyscy trzymamy qciuki by wyszło to dobrze - BO TO JEST WAżNIEJSZE niż ścisły termin. Dobrze dobrany Permobil to jakieś 20 lat spokojnej jazdy Tak czy inaczej - klienci w APCO są traktowani indywidualnie i nawet to pokazuje, że akurat Allegro - owszem tak, ale na życzenieAnonymous pisze:No pewnie, juz bierzemy opiekunow, respiratory i jedziemy na targi....zeby zobaczyc co oferuje m.in Apco jakby nie mozna obejrzec tego na ich stronie.Oczywiscie najpierw niech Pani B. cos w tym kierunku.Swoja droga to jak zalatwili wozek Switajowi ktorego do dzis nie ma, dyskwalifikuje ich w moich oczach.
Pozdrawiam,
R
-
- papla
- Posty: 154
- Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00
Coś chyba masz lichą informację Zawsze wpłacany jest tylko zadatek - reszta przy odbiorze. A dzisiaj przy okazji spytałem o ten wózek i okazało się, że mam lekko "przeterminowane wiadomości". Wózek jest gotowy . Jutro o 12.00 będzie odebrany przez firmę transportową (sponsorują tranasport). Teraz tylko integracja ze ssakiem i respiratorem i jedzie do Janusza.Anonymous pisze:KASE JUZ ZGARNELI TO CO SIE BEDA SPIESZYC.
Na marginesie to przypomnę, że to od ludzi z APCO (artykuł red. Pietkiewicz w Polityce) zaczęło się myślenie Janusza, o tym że może godnie żyć zamiast starać się wyłącznie o to, by pozwolono mu tu i teraz godnie umrzeć.
Co do stronki APCO to faktycznie tworzona jest nowa stronka i jeśli macie ochotę coś od siebie dodać (przydatne funkcje ) czy choćby powybrzydzać to można im to puścić mailem
Ja już coś tam im podrzuciłem piszcie, bo to będzie wygoda dla nas.
Pozdrawiam,
R
Ja nie rozumiem tylko jednej sprawy. Skoro Premobil zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu oczekiwania na wózek to z jakiej racji Pan √Ö≈°witaj chce ich pozwać do sądu i żądać zadośćuczynienia?
Nie koniecznie ja to pochwalam bo powienian się cieszyć, że zebrał tyle kasy w poł roku, a nie teraz jeszcze próbować kasę wyciągnąć za wydłużanie okresu oczekiwania. Tego postępowania nie rozumiem, ale chcę wiedzieć czy P. √Ö≈°witaj został poinforomwany o tym, że terminy mogą się przesunąć w Premobilu jak napisałeś Rozbawiony, a jeśli wiedzial to po co afery kręci o sądy, zadośćuczynienie i do telewizja takie rzeczy opowiada, że nawet p Dymna nie wiedziała jak z tej sytuacji i jego opowieści wybrnąć.
Rozbawiony napisz krótko czy wiedział, że termin jest od tylu do tylu z możliwością wydłużenia, czy nikt go o tym nie poinformował? Czekam na info bo zaczyna mnie trochę irytować postawa p. √Ö≈°witaja i jego wyssanych z palca opowieści o pomocy innym.
Nie koniecznie ja to pochwalam bo powienian się cieszyć, że zebrał tyle kasy w poł roku, a nie teraz jeszcze próbować kasę wyciągnąć za wydłużanie okresu oczekiwania. Tego postępowania nie rozumiem, ale chcę wiedzieć czy P. √Ö≈°witaj został poinforomwany o tym, że terminy mogą się przesunąć w Premobilu jak napisałeś Rozbawiony, a jeśli wiedzial to po co afery kręci o sądy, zadośćuczynienie i do telewizja takie rzeczy opowiada, że nawet p Dymna nie wiedziała jak z tej sytuacji i jego opowieści wybrnąć.
Rozbawiony napisz krótko czy wiedział, że termin jest od tylu do tylu z możliwością wydłużenia, czy nikt go o tym nie poinformował? Czekam na info bo zaczyna mnie trochę irytować postawa p. √Ö≈°witaja i jego wyssanych z palca opowieści o pomocy innym.
A ja uważam, że warto pisać, bo nawet jak nie ma natychmiastowej reakcji to z czasem uwagi są uwzględnianeTM pisze:Ja próbowałem 'puścić' , oczywiście nie doczekałem się żadnej reakcji ani odpowiedzi, raczej już więcej nie będę próbował sie z nimi (wami?) kontaktować.
ten adres jest ok.
tomek@apco.com.pl
-
- papla
- Posty: 154
- Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00
Chyba zbyt wiele ode mnie wymagasz Nie wiem co Pan √Ö≈°witaj wie i co nim kieruje. Wiem, że zakupu dokonuje fundacja Pani Anny Dymnej i odbywa się to na określonych warunkach. Mogę zrozumieć zniecierpliwienie, ale chyba każdy, kto jest włączony w tę akcję, chce się wykazać i zrobić swoją robotę jak najlepiej. Niewątpliwie jest tu wielka presja mediów i być może to "szukanie sensacji" jest tym motorem zaskakujących poczynań.Anonymous pisze:Ja nie rozumiem tylko jednej sprawy. Skoro Premobil zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu oczekiwania na wózek to z jakiej racji Pan witaj chce ich pozwać do sądu i żądać zadośćuczynienia?
Pozdrawiam,
R
-
- papla
- Posty: 154
- Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00
Jest już nowa stronaRK pisze:
A ja uważam, że warto pisać....
www.apco.com.pl
można się nawet zarejestrować i np. wysłać artykuł, czy uwagi
Pozdrawiam,
R