<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
Wózek do 4 kg
Moderator: Moderatorzy
-
- milczek
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2008, 16:23
Wózek do 4 kg
Cześć.
Potrzebny mi lekki wózek, jeżeli się da to do 4 kg bez kół oczywiście.
Czy jest szansa żeby coś wygrzebać na naszym rynku.
Potrzebny mi lekki wózek, jeżeli się da to do 4 kg bez kół oczywiście.
Czy jest szansa żeby coś wygrzebać na naszym rynku.
cilazapril
też stawiam na te 3, tzn wiem, że Colours - zephyr na pewno , musiałbyś przedzwonić do Alu Rehab, oni się zajmują sprowadzaniem tych wózków, które robione są w USA. Zephyr wygląda tak:
http://www.planetmobility.com/store/whe ... index.html
lub
http://www.sportaid.com/product.php?bra ... mode=build
napisali tutaj , że waży 14,5 lbs , a 1 lbs to 0,45 kg, więc z kołami waży dokładnie 6,525
http://www.planetmobility.com/store/whe ... index.html
lub
http://www.sportaid.com/product.php?bra ... mode=build
napisali tutaj , że waży 14,5 lbs , a 1 lbs to 0,45 kg, więc z kołami waży dokładnie 6,525
Tutaj masz z ALUB REHAB dokładną specyfikację oraz nr telefonu, na pewno będą umieli powiedzieć Tobie ile wazy sama rama, ale z tego co wiem troszke poniżej 4
W√Ǭ£AŚCIWOŚCI:
Wózek sportowy Zephyr Everyday to unikalny pod względem koncepcyjnym wózek wykonywany tylko w USA przez firmę Colours 'N Motion. Superlekka konstrukcja – waga od 6,6 kg (z kołami tylnymi) i idealne dopasowanie do ciała pacjenta sprawiają, iż produktom konkurencji trudno z nim rywalizować.
Firma Colours stworzyła model Zephyr dla wymagających klientów, którzy doskonale wiedzą, jak chcą w wózku siedzieć i jakie czynności w nim wykonywać. Model ten nie jest zalecany dla początkujących użytkowników. Nasi klienci tworzą model Zephyr ręcznie. Użytkownik sam projektuje swój wózek i sam go wykonuje.
Doskonale ciało
Ilu producentów zgodzi się, aby podać im wymiary z dokładnością do pół cala? Opcje oferowane przez model Zephyr są nieograniczone. Głębokość siedzenia i środek ciężkości dostosowany do potrzeb użytkownika – wózek Zephyr sprosta wymaganiom najbardziej wymagających. Dzięki swojej unikalności, każdy wózek Zephyr można traktować jako dzieło sztuki.
Uniwersalny i chętnie kupowany
Model Zephyr może być wykorzystywany zarówno w codziennych zajęciach, jaki i podczas gry w tenisa czy koszykówkę. Wszyscy nasi klienci doceniają wielofunkcyjność tego modelu.
Waga wózka w wersji standardowej TYLKO 6.8 kg !!!
tel:
tel. +48 (42) 270-18-00 fax. +48 (42) 270-18-01
Nie wiem skąd jestes, ale mają przedstawicieli we wszystkich województwach, sprawdź sobie też:
http://www.alurehab.com.pl/about_us.php
Pozdrawiam Dorota
W√Ǭ£AŚCIWOŚCI:
Wózek sportowy Zephyr Everyday to unikalny pod względem koncepcyjnym wózek wykonywany tylko w USA przez firmę Colours 'N Motion. Superlekka konstrukcja – waga od 6,6 kg (z kołami tylnymi) i idealne dopasowanie do ciała pacjenta sprawiają, iż produktom konkurencji trudno z nim rywalizować.
Firma Colours stworzyła model Zephyr dla wymagających klientów, którzy doskonale wiedzą, jak chcą w wózku siedzieć i jakie czynności w nim wykonywać. Model ten nie jest zalecany dla początkujących użytkowników. Nasi klienci tworzą model Zephyr ręcznie. Użytkownik sam projektuje swój wózek i sam go wykonuje.
Doskonale ciało
Ilu producentów zgodzi się, aby podać im wymiary z dokładnością do pół cala? Opcje oferowane przez model Zephyr są nieograniczone. Głębokość siedzenia i środek ciężkości dostosowany do potrzeb użytkownika – wózek Zephyr sprosta wymaganiom najbardziej wymagających. Dzięki swojej unikalności, każdy wózek Zephyr można traktować jako dzieło sztuki.
Uniwersalny i chętnie kupowany
Model Zephyr może być wykorzystywany zarówno w codziennych zajęciach, jaki i podczas gry w tenisa czy koszykówkę. Wszyscy nasi klienci doceniają wielofunkcyjność tego modelu.
Waga wózka w wersji standardowej TYLKO 6.8 kg !!!
tel:
tel. +48 (42) 270-18-00 fax. +48 (42) 270-18-01
Nie wiem skąd jestes, ale mają przedstawicieli we wszystkich województwach, sprawdź sobie też:
http://www.alurehab.com.pl/about_us.php
Pozdrawiam Dorota
-
- papla
- Posty: 154
- Rejestracja: 01 sie 2006, 14:00
Witam,
Podobnie jak koledzy proponuję wziąć pod uwagę te trzy wymieniane wózki.
Wszystkie spełniają kryterium ciężaru ramy poniżej 4kg. Brałbym jeszcze pod uwagę zwykłą Pantherę U2, ponieważ jest blisko oczekiwań - a to też jest bardzo dobry wybór.
Istotne jest również to, że Zephyr i Hammer to wózki praktycznie bez regulacji. Wykonuje się je według wskazówek zamawiającego. I tak naprawdę trzeba parę dobrych lat jeździć na wózku i mieć pełną świadomość czego się potrzebuje, by bez nadmiernego ryzyka na te wózki się decydować. Zresztą nawet po wielu latach zmienia się regulację. Istotny jest także serwis, poręczność, składanie, a i choćby to, że tak całkiem na miarę robione wózki nie znajdą potem raczej nabywcy.
Pozdrawiam,
R.
Podobnie jak koledzy proponuję wziąć pod uwagę te trzy wymieniane wózki.
Wszystkie spełniają kryterium ciężaru ramy poniżej 4kg. Brałbym jeszcze pod uwagę zwykłą Pantherę U2, ponieważ jest blisko oczekiwań - a to też jest bardzo dobry wybór.
Istotne jest również to, że Zephyr i Hammer to wózki praktycznie bez regulacji. Wykonuje się je według wskazówek zamawiającego. I tak naprawdę trzeba parę dobrych lat jeździć na wózku i mieć pełną świadomość czego się potrzebuje, by bez nadmiernego ryzyka na te wózki się decydować. Zresztą nawet po wielu latach zmienia się regulację. Istotny jest także serwis, poręczność, składanie, a i choćby to, że tak całkiem na miarę robione wózki nie znajdą potem raczej nabywcy.
Pozdrawiam,
R.
Rozbawiony, belkę do balansu przesuniesz akurat w wózku Zephyr, kata nachylenia siedziska jest zawsze ten sam, oparcia o ile mi wiadomo jest regulowany, szerokości siedziska to w żadnym wózku nie zmienisz, ale napisz mi proszę co ma jeszcze regulowanego więcej panterka?
Jeśli jednak chodzi o składanie to nie widzę tutaj różnicy, ramy aż tak nie odbiegają od siebie, koła na szybkozłączkach, o ile wiem kładzione siedzisko bez konieczności wyjmowania boczków.
Ja tak przynajmniej mam w Boingu + oparcie ma linkę hamującą, powodującą, że przy położeniu jego nie lata w czasie jazdy.
Jeśli jednak chodzi o składanie to nie widzę tutaj różnicy, ramy aż tak nie odbiegają od siebie, koła na szybkozłączkach, o ile wiem kładzione siedzisko bez konieczności wyjmowania boczków.
Ja tak przynajmniej mam w Boingu + oparcie ma linkę hamującą, powodującą, że przy położeniu jego nie lata w czasie jazdy.