Tak, tak, zaraz pare metrów po panterce Light.... ha, ha, ha.Sandman pisze: ....w tym momencie najlżejszy wózek na świecie .......
<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
CO MYSLICIE? wozek z USA!!
Moderator: Moderatorzy
Re: Wózki Coloursa:)
Re: Wózki Coloursa:)
Wartości katalogowe:Joe pisze:Tak, tak, zaraz pare metrów po panterce Light.... ha, ha, ha.Sandman pisze: ....w tym momencie najlżejszy wózek na świecie .......
Panthera U2-Light Light z kołami Spinergy - 6,45 kg
Colours in Motion Zephyr z kołami X-Core - 14,5 lbs (6,58 kg)
Wystarczy zmienić w Zephyrze koła X-Core na lżejsze od nich o ponad 0,5 kg Spinergy i jasno widać, który jest lżejszy.
Nie da się oszukać. Wszystko można znaleźć w necie, dzięki niemu dużo trudniej robić kogoś w wała.
Re: Wózki Coloursa:)
WAGA ramy Panthery Light to 3.484 kg i tego się trzymaj SpaźmikuSpazz pisze:Wartości katalogowe:Joe pisze:Tak, tak, zaraz pare metrów po panterce Light.... ha, ha, ha.Sandman pisze: ....w tym momencie najlżejszy wózek na świecie .......
Panthera U2-Light Light z kołami Spinergy - 6,45 kg
Colours in Motion Zephyr z kołami X-Core - 14,5 lbs (6,58 kg)
Wystarczy zmienić w Zephyrze koła X-Core na lżejsze od nich o ponad 0,5 kg Spinergy i jasno widać, który jest lżejszy.
Nie da się oszukać. Wszystko można znaleźć w necie, dzięki niemu dużo trudniej robić kogoś w wała.
A to w związku z "robieniem w wała" i netem:
http://www.panthera.se/
A to, że nie o cenę chodziło tutaj, lecz o wagę.Anonymous pisze:I co z tegom, ze ten Colorus wazy mnie niz Panthera o 200g kiedy koztuje u nas 12.000
A co do ceny, to BMW też kosztuje więcej niż VW, a jednak niektórzy wybierają właśnie je. Jeszcze inni wolą Audi, a jeszcze inni Mercedesa. Kwestia gustu, potrzeb i możliwości finansowych. Tak samo z tym, czy ktoś kupi Zephyra za 12 tys., czy Pantherę za 10 tys., czy może Hammera za 5 tys.
Kierując się ceną, to wszyscy powinni używać GTM. Co zresztą w dużej mierze zaczyna się dziać, jak ktoś już zresztą wspomniał w innym wątku, moje wrażenia są podobne, gdy się rozejrzę po znajomych - dwóch z Panther przesiadło się na GTMy właśnie. I słusznie, bo tak naprawdę to poziom tych wszystkich wózków jest podobny, więc dlaczego przepłacać za Pantherę, skoro za połowę jej ceny można mieć polskiego GTMa (nota bene o nowocześniejszej "typu L" konstrukcji niż Panthera).
Re: Wózki Coloursa:)
Ręce mi opadły. Kolega do podstawówki to chyba pod bardzo wysoką górkę miał? Nie sądziłem, że czytanie ze zrozumieniem prostych tekstów to taka wielka sztuka. Podałem wagę Panthery z kołami Spinergy - źródło: m.in. ta strona, którą podajesz: http://www.panthera.se/jamnews/documents/05-4-eng.pdfAnonymous pisze:WAGA ramy Panthery Light to 3.484 kg i tego się trzymaj Spaźmiku
A to w związku z "robieniem w wała" i netem:
http://www.panthera.se/
Czlowieku Panthera 5,400, GTM 4,300,Kaleb full wypas 4300.T ludzie nie maja na leki, zarcie, podjazd...a ty tu chrzanisz o BMW!.Chyba 25 letnie z komisu.Fakt jest taki, ze GTM,KALEB sa praktyczie za darmoche i spokojnie 5lat wytrzymaja do nastepnej wymiany.Spazz pisze:A to, że nie o cenę chodziło tutaj, lecz o wagę.Anonymous pisze:I co z tegom, ze ten Colorus wazy mnie niz Panthera o 200g kiedy koztuje u nas 12.000
A co do ceny, to BMW też kosztuje więcej niż VW, a jednak niektórzy wybierają właśnie je. Jeszcze inni wolą Audi, a jeszcze inni Mercedesa. Kwestia gustu, potrzeb i możliwości finansowych. Tak samo z tym, czy ktoś kupi Zephyra za 12 tys., czy Pantherę za 10 tys., czy może Hammera za 5 tys.
Kierując się ceną, to wszyscy powinni używać GTM. Co zresztą w dużej mierze zaczyna się dziać, jak ktoś już zresztą wspomniał w innym wątku, moje wrażenia są podobne, gdy się rozejrzę po znajomych - dwóch z Panther przesiadło się na GTMy właśnie. I słusznie, bo tak naprawdę to poziom tych wszystkich wózków jest podobny, więc dlaczego przepłacać za Pantherę, skoro za połowę jej ceny można mieć polskiego GTMa (nota bene o nowocześniejszej "typu L" konstrukcji niż Panthera).
Chyba w jakiejś wersji super ascetycznej, bo znajomą U2-light kosztowała w pełnej konfiguracji prawie 10 tys.Anonymous pisze:Czlowieku Panthera 5,400
No nie... A co ja napisałem powyżej o GTMie??? Obrazkami trzeba pisać?Fakt jest taki, ze GTM,KALEB sa praktyczie za darmoche i spokojnie 5lat wytrzymaja do nastepnej wymiany.
A co do tego, na co kogo stać, to różnie z tym bywa - nie wszyscy są na garnuszku opieki społecznej. Ja niedawno przesiadłem się na jeden z wózków Coloursa (owszem, nie Zephyr, bo ten był dla mnie faktycznie za drogi) i z różnymi bajerami wyszło to sporo taniej niż ta Panthera moją znajomą. Chociaż nie da się ukryć, że drożej niż GTM (tak na marginesie to z tym 4300 bym nie przesadzał - w takiej konfiguracji, jak ja chciałem, GTM wychodził mi ok. 5 tys.).
A diabeł i tak tkwi w szczegółach. Oglądałem Zephyra w naturze i nie dość, że był cięższy - szczególnie w manewrach od odpowiednika Panthery Light (gorzej jeździł i topornie manewrował) to był mniej funkcjonalny i nieporęczny w załadunku.
Co tu się sprzeczać - jak komuś pasuje niech bierze. Mnie pasuje co innego i tyle
Co tu się sprzeczać - jak komuś pasuje niech bierze. Mnie pasuje co innego i tyle
Rama Spazz G (z regulowanym naprężeniem i kątem nachylenia oparcia) + koła Spinergy + amortyzacja przednich kółek (znacznie zwiększa komfort jazdy - polecam!) + rączki do pchania (łatwo odpinane) + boczki + poduszka = ok. 8 tys.Anonymous pisze:Ile cie wyniosl ten Colorus i co dobierales ponad standart?.
Tak się składa, że próbowałem oba wózki i wrażenia mam dokładnie odwrotne. Może oprócz poręczności w załadunku, bo pod tym względem oba były takie sobie, nie ma to jak rama typu L.Anonymous pisze:A diabeł i tak tkwi w szczegółach. Oglądałem Zephyra w naturze i nie dość, że był cięższy - szczególnie w manewrach od odpowiednika Panthery Light (gorzej jeździł i topornie manewrował) to był mniej funkcjonalny i nieporęczny w załadunku.
I w tym rzecz, właśnie. Wózki takich firm jak Colours in Motion czy Panthera, czy nawet polski GTM są z tej samej półki - jeden nie jest specjalnie lepszy od drugiego, po prostu zależy, co komu bardziej dpowiada. Całe szczęście w tym, że można wybierać i jest z czego wybierać.Co tu się sprzeczać - jak komuś pasuje niech bierze. Mnie pasuje co innego i tyle
Tajemnica poliszynelaJudash pisze:Ile kosztuje w koncu super U2-light w wer. standard, kto wie?.
Rama U2/U2-light kosztuje ok. 6500 zł. Na kołach Spox ok. 8500 zł. Jakbyś chciał rączki do pchania, to dodaj ok. 1000 zł.
No i co do rączek, to zasadnicza sprawa - nie można ich dołożyć do U2-light, tylko do zwykłego U2 (które już nie jest takie super lekkie, lecz całkiem normalne jak na wózek aktywny), o czym jakoś nikt z wielbicieli Panthery chętnie nie wspomina. A dla mnie to duży mankament, bo mój wózek nie byłby w pełni funkcjonalny, gdybym nie miał dokładanych rączek, dzięki którym ktoś mógłby mnie pchnąć na długim dystansie, albo w trudnej terenowo sytuacji (np. bardzo wysoki krawężnik/schodek). Tak że nawet jeśli Panthera Light jest najlżejszym wózkiem na świecie (a nie jest, Zephyr zresztą też nie, jak się okazuje - zobacz dla porównania Quickie TiLite ZR), to co mi z tego, skoro nie jest w pełni funkcjonalna.