<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
RGH ?
Moderator: Moderatorzy
Witam!
Ja już w trzecim aucie mam zamontowane oprzyrządowanie typu RGH-II. Najpierw było Seicento. potem Ford , teraz jest w Hyunadai'u. Zaznaczam , że mam całkowicie sprawne ręce, toteż nie sprawia mi problemów obsługa. W tej sytuacji lewą rękę trzymam na kierownicy. Szczytem techniki to urządzenie nie jest.Plus- przez ten okres nic się nie zepsuło.Minus- podczas dłuższej podróży męczy się ręka w nadgarstku. Jest opcja w której można zablokować hamulec zasadniczy ( przydatna przy manipulowaniu lewarkiem w automacie ).
Jeszcze jedna uwaga- przy pierwszym montarzu RGH-II w moim aucie fachowiec od siemiu boleści (chwalił się, że zna się na tym) przytwierdził element oprzyrządowania do pedału hamulca dwoma metalowymi obejmami złączonymi śrubami ( nie potrafie fachowo nazwać tych części ). Pewnego razu podczas gwałtonego hamowania owe obejmy pod wpływem użytej dużej siły przesunęły do góry co spowodowało, że prawie nie było hamowania i o włos byłabym w bagażniku poprzedzającego mnie auta.Teraz zawsze nakazuje mechanikom wywiercać otwór w pedale hamulca na śrubę, którą przymocowują element RGH-II.
Pozdrawiam
Ja już w trzecim aucie mam zamontowane oprzyrządowanie typu RGH-II. Najpierw było Seicento. potem Ford , teraz jest w Hyunadai'u. Zaznaczam , że mam całkowicie sprawne ręce, toteż nie sprawia mi problemów obsługa. W tej sytuacji lewą rękę trzymam na kierownicy. Szczytem techniki to urządzenie nie jest.Plus- przez ten okres nic się nie zepsuło.Minus- podczas dłuższej podróży męczy się ręka w nadgarstku. Jest opcja w której można zablokować hamulec zasadniczy ( przydatna przy manipulowaniu lewarkiem w automacie ).
Jeszcze jedna uwaga- przy pierwszym montarzu RGH-II w moim aucie fachowiec od siemiu boleści (chwalił się, że zna się na tym) przytwierdził element oprzyrządowania do pedału hamulca dwoma metalowymi obejmami złączonymi śrubami ( nie potrafie fachowo nazwać tych części ). Pewnego razu podczas gwałtonego hamowania owe obejmy pod wpływem użytej dużej siły przesunęły do góry co spowodowało, że prawie nie było hamowania i o włos byłabym w bagażniku poprzedzającego mnie auta.Teraz zawsze nakazuje mechanikom wywiercać otwór w pedale hamulca na śrubę, którą przymocowują element RGH-II.
Pozdrawiam
- marcin tetra
- gaduła
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 lut 2005, 11:28
- Lokalizacja: kaszuby
- Kontakt:
Re: RGH ?
witam
c5 tetrusek nie mam prostownika ani chwytu
mam w swoim aucie RGH II zamontowane po prawej stronie i jestem zadowolony ,
ostatnio próbowałem jechać ; kręcąc kierownica prawą ręką a gazem i hamulcem operował mój kolega
okazało się że o wiele lepiej kręci mi się kierownicą prawą ręką
pytanie jest; czy można to samo RGH II przenieść na lewą stronę ?
czy trzeba kupić RGH II dla lewo ręcznych ?
c5 tetrusek nie mam prostownika ani chwytu
mam w swoim aucie RGH II zamontowane po prawej stronie i jestem zadowolony ,
ostatnio próbowałem jechać ; kręcąc kierownica prawą ręką a gazem i hamulcem operował mój kolega
okazało się że o wiele lepiej kręci mi się kierownicą prawą ręką
pytanie jest; czy można to samo RGH II przenieść na lewą stronę ?
czy trzeba kupić RGH II dla lewo ręcznych ?
Zasadniczo przekonują mnie tylko te poglądy które są zaskakująco zgodne z moimi (George Bernard)
zielono mi C5
zielono mi C5
Re: RGH ?
RGH tez wg mnie sa okropne, nigdy niz zalozylbym takiego paskudztwa w swoim aucie.
Sam mam Carospeed i wyglada bardzo ladnie, dziala też tak jak należy.
tu fotki
http://www.emico.pl/galeria/index.php?d ... 20kierowcy
Sam mam Carospeed i wyglada bardzo ladnie, dziala też tak jak należy.
tu fotki
http://www.emico.pl/galeria/index.php?d ... 20kierowcy