<<<<<<< CURRENT_FILE
======= DIFF_SEP_EXPLAIN
>>>>>>> NEW_FILE
Rapidstaff Pracownik Zdalny
Moderator: Moderatorzy
Rapidstaff Pracownik Zdalny
SZUKASZ STAŁEJ PRACY ZA GODNE WYNAGRODZENIE?
MASZ DOŚĆ UMÓW ŚMIECIOWYCH I OBIETNIC BEZ POKRYCIA?
CHCESZ POGODDZIĆ NAUKĘ Z PRACĄ I OBOWIĄZKAMI RODZINNYMI?
CALL CENTER TO TWOJA ZMORA NA RYNKU PRACY?
RapidStaff jest zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii agencją pracy zdalnej (numer inkorporacj rejestru sądowego Companies House: 10010757)
W ZWIĄZKU Z NASILAJĄCYMI SIĘ SYGNAŁAMI ŁĄCZĄCYMI RAPIDSTAFF LIMITED Z INNĄ AGENCJĄ PRACY O NAZWIE RAPID STAFF SOLUTIONS, OŚWIADCZAMY, IŻ RAPIDSTAFF LIMITED NIE MA Z NIĄ ŻADNEGO ZWIĄZKU I NIE NALEŻY KOJARZYĆ TYCH PODMIOTÓW W ŻADEN SPOSÓB.
Opis stanowiska
Oferujemy Ci pracę na stanowisku zdalnej obsługi zamówień dla brytyjskiego sklepu online zajmującego się sektorem Corporate Merchandise.
Praca wykonywana jest zdalnie za pośrednictwem otrzymanego oprogramowania CRM, dzięki czemu możesz wykonywać ją zarówno z domu, jak i pozwolić sobie wreszcie na upragniony wyjazd. Wystarczy dostęp do Internetu. TO NIE CALL CENTER !!
Kogo szukamy?
• RapidStaff nie dyskryminuje nikogo, więc jeśli jesteś:
-osobą niepełnosprawną
-mamą, która pragnie pogodzić obowiązki z pracą
-bezrobotnym
-studentem lub zwyczajnie poszukujesz pracy za godziwe wynagrodzenie to ta oferta jest skierowana do Ciebie
Oferujemy
• dochód: 2800zł/mies. netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400 zł netto/mies. w formacie 15 godzin tygodniowo)
• możliwość relokacji do Centrali w Wielkiej Brytanii po 6 miesiącach pracy (wówczas praca przestaje być wykonywana zdalnie)
• dowolne godziny pracy
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii, i nie dysponujący numerem National Insurance, będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł, które jest niezbędne do zapewnienia im legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: HMRC NICA 2013, 2014, 2015, HMRC PAYE 2015 oraz HMRC SSAA). Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy.
Ważne: Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nie posiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.
Zgłoszenia pod adres: praca.rekrutacja.rapidstaff@gmail.com
MASZ DOŚĆ UMÓW ŚMIECIOWYCH I OBIETNIC BEZ POKRYCIA?
CHCESZ POGODDZIĆ NAUKĘ Z PRACĄ I OBOWIĄZKAMI RODZINNYMI?
CALL CENTER TO TWOJA ZMORA NA RYNKU PRACY?
RapidStaff jest zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii agencją pracy zdalnej (numer inkorporacj rejestru sądowego Companies House: 10010757)
W ZWIĄZKU Z NASILAJĄCYMI SIĘ SYGNAŁAMI ŁĄCZĄCYMI RAPIDSTAFF LIMITED Z INNĄ AGENCJĄ PRACY O NAZWIE RAPID STAFF SOLUTIONS, OŚWIADCZAMY, IŻ RAPIDSTAFF LIMITED NIE MA Z NIĄ ŻADNEGO ZWIĄZKU I NIE NALEŻY KOJARZYĆ TYCH PODMIOTÓW W ŻADEN SPOSÓB.
Opis stanowiska
Oferujemy Ci pracę na stanowisku zdalnej obsługi zamówień dla brytyjskiego sklepu online zajmującego się sektorem Corporate Merchandise.
Praca wykonywana jest zdalnie za pośrednictwem otrzymanego oprogramowania CRM, dzięki czemu możesz wykonywać ją zarówno z domu, jak i pozwolić sobie wreszcie na upragniony wyjazd. Wystarczy dostęp do Internetu. TO NIE CALL CENTER !!
Kogo szukamy?
• RapidStaff nie dyskryminuje nikogo, więc jeśli jesteś:
-osobą niepełnosprawną
-mamą, która pragnie pogodzić obowiązki z pracą
-bezrobotnym
-studentem lub zwyczajnie poszukujesz pracy za godziwe wynagrodzenie to ta oferta jest skierowana do Ciebie
Oferujemy
• dochód: 2800zł/mies. netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400 zł netto/mies. w formacie 15 godzin tygodniowo)
• możliwość relokacji do Centrali w Wielkiej Brytanii po 6 miesiącach pracy (wówczas praca przestaje być wykonywana zdalnie)
• dowolne godziny pracy
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii, i nie dysponujący numerem National Insurance, będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł, które jest niezbędne do zapewnienia im legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: HMRC NICA 2013, 2014, 2015, HMRC PAYE 2015 oraz HMRC SSAA). Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy.
Ważne: Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nie posiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.
Zgłoszenia pod adres: praca.rekrutacja.rapidstaff@gmail.com
-
- gaduła
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 mar 2004, 13:34
- Lokalizacja: N 52?15'00" E 15?31'42"
- Kontakt:
Re: Rapidstaff Pracownik Zdalny
W takim razie poprosze o skan dokumentu potwierdzajacego rejestracje. Dlaczego nie ma firmowego adresu mailowego, strony internetowej i numeru tel.?bgrecki pisze: RapidStaff jest zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii agencją pracy zdalnej (numer inkorporacj rejestru sądowego Companies House: 10010757)
Zgłoszenia pod adres: praca.rekrutacja.rapidstaff@gmail.com
Re: Rapidstaff Pracownik Zdalny
https://beta.companieshouse.gov.uk/company/10010757
Tutaj dowód na istnienie firmy w Wielkiej Brytanii. A mail i strona podawane jest później. Jeśli już ktoś jest zainteresowany.
Tutaj dowód na istnienie firmy w Wielkiej Brytanii. A mail i strona podawane jest później. Jeśli już ktoś jest zainteresowany.
-
- gaduła
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 mar 2004, 13:34
- Lokalizacja: N 52?15'00" E 15?31'42"
- Kontakt:
Re: Rapidstaff Pracownik Zdalny
Powiem tak. Dla mnie, to zaden dowod na istnienie firmy. Dzis nawet strony bankow podrabiaja, wiec to co widze, to sam moglbym zrobic.
Jak dla mnie, oferta jest bardzo podejzana i pewnie chodzi tu o wyludzenie pieniedzy.
Nie polecam!!!
A to, to juz wogole niepowazne. Jak można tak powiedziec? Przychodzisz na forum, chcesz znalezc tu pracownika i masz tak lekcewazace podejscie. Pamietaj, ze to Tobie zalezy na pracowniku.bgrecki pisze:A mail i strona podawane jest później. Jeśli już ktoś jest zainteresowany.
Jak dla mnie, oferta jest bardzo podejzana i pewnie chodzi tu o wyludzenie pieniedzy.
Nie polecam!!!
-
- cicha woda
- Posty: 40
- Rejestracja: 30 kwie 2016, 12:01
Re: Rapidstaff Pracownik Zdalny
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii, i nie dysponujący numerem National Insurance, będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł, które jest niezbędne do zapewnienia im legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: HMRC NICA 2013, 2014, 2015, HMRC PAYE 2015 oraz HMRC SSAA). Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy.
z doswiadczenia wiem ze nalezy omijac ogloszenia firm ktorym musisz placic za przyjecie do pracy,gdyby ktos myslal powaznie o twoim zatrudnieniu to odtracilby ci te 250zl z pensji
z doswiadczenia wiem ze nalezy omijac ogloszenia firm ktorym musisz placic za przyjecie do pracy,gdyby ktos myslal powaznie o twoim zatrudnieniu to odtracilby ci te 250zl z pensji
Re: Rapidstaff Pracownik Zdalny
Dokładnie, ta oferta śmierdzi na odległość. Jakby byli tacy uczciwi, to opłatę za to obowiązkowe ubezpieczenie potrąciliby z pierwszej wypłaty ...