
http://www.kuschall.eu/produkty/kuschall-r-33
Moderator: Moderatorzy
Co do tej belki (z tego co się orientuję R33 ma belkę wyłącznie Carbon) nad długością belki proponowałbym się jednak bardziej zastanowić. Może z pomiarów wynika, że jest nieco dłuższa niż szerokość ramy i w stanie nieobciążonym wydaje się, że górą kół do ramy jest sporo wolnego miejsca, to jednak trzeba wziąć pod uwagę, że belka ma podparcie tylko w środku i pod obciążeniem ugina się (to jest dodatkowy efekt tłumienia drgań przy zjeżdżaniu z progów). Jeśli sama belka się ugina, to i koła górą się schodzą - a schodzą się tym bardziej im wózek jest bardziej obciążony. Nie przesadzę, gdy podam, że przy dołożeniu 60 kg koła 24" schodzą się górą o 10 mm. Oczywiście przy zrobieniu kilku ciasnych kółek wokół własnej osi, przy trzystopniowym camberze, te zejście się kół może zrobić się jeszcze trochę większe niż 10 mm.serious pisze:PS. Przy zamówieniu warto zastanowić się nad belką, bo w podstawowej wersji jest ona trochę dłuższa, po to aby można było sobie założyć opony terenowe, ale jeśli nie będziesz ich zakładał to można zwrócić uwagę żeby belka była dopasowana do szerokości wózka, czyli typowo do kół 24x1 (do codziennej jazdy).
Witam jeszcze raz.serious pisze:...tylko uczucie "miękkiego zeskoczenia". Poza tym jest lekki, a konstrukcja wygląda na prawdę ciekawie. Mając w tym momencie wybór, za nic nie zmieniła bym go na inny model, a cenowo za tą jakość myślę, że opłaca się, zwłaszcza jeśli ktoś dużo jeździ po polskich chodnikach.
Z tym "skomplikowanym systemem tłumienia drgań" to bym nie wpadał w tak wielką euforię - widać, że odrobiłeś lekcje i przeczytałeś broszury.miki pisze:LIS jest montowany centralnie w osi kręgosłupa i dlatego się sprawdza. Nie jest to tylko zwykła sprężyna ale skomplikowany system tłumienia drgań.